Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، برخی منابع خبری در گزارش‌هایی تأییدنشده مدعی شده‌اند دولت جدید سودان به نخست‌وزیری «عبدالله حمدوک» جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان را سازمان «تروریستی» اعلام خواهد کرد.

شبکه خبری العربیه به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شده توافق سودان و اسرائیل بر سر عادی‌سازی روابط با یکدیگر شامل بندی است که سودان را به تروریستی خواندن حزب‌الله ملزم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش اعلام کرد که به کنگره این کشور اعلام کرده است که قصد دارد اسم سودان را از لیست تحریم‌های آمریکا حذف کند. او گفته که سودان در قضیه اقدامات تروریستی، متعهد شده است که به قربانیان آمریکایی غرامت پرداخت کند.

ترامپ دقایقی بعد از این تصمیم خود، طی تماس‌هایی با حمدوک و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از توافق عادی‌سازی بین خارطوم و تل آویو خبر داد.

سودان بعد از امارات عربی متحده و بحرین سومین کشوری است که با رژیم اشغالگر قدس عادی‌سازی می‌کند. ترامپ گفته به احتمال زیاد عربستان هم به جمع این کشور عربی ملحق شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6088862

دیگر خبرها

  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • منادی شفاف سازی در تولیت