Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:18:30 GMT

پیش بازی دورتموند - شالکه؛ دربی همیشه دربی است!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۷۵۵

پیش بازی دورتموند - شالکه؛ دربی همیشه دربی است!

دورتموند و شالکه هر دو در شرایطی نه چندان جالب به مصاف هم می روند اما فارغ از این مسئله، دربی روهر همیشه یک دربی حساس است. 

در هفته پنجم فصل 21-2020 بوندسلیگا آلمان، تیم های دورتموند و شالکه در چارچوب دربی روهر مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی دورتموند و شالکه:

اطلاعات بازی دورتموند و شالکه تاریخ برگزاری: شنبه، 2 آبان 1399 (3 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 20:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم زیگنال ایدونا پارک، دورتموند بررسی وضعیت تیم های دورتموند و شالکه دورتموند مثل فصول گذشته، تحت هدایت لوسین فاوره روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می کند؛ در یک بازی دورتموند کاملا بر حریف چیره می شود و در بازی دیگر، آن ها از گلزنی عاجز می مانند و از نظر دفاعی متزلزل عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شکست بد برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا، برای هواداران دورتموند قابل قبول نیست و آن ها فقط پیروزی را برابر شالکه می خواهند. البته دورتموند غایبان مهمی هم دارد؛ امره جان، مدافع زنبورها که نقش مهمی در خط دفاعی این تیم دارد به دلیل مثبت شدن تست کرونایش غایب خواهد بود. با این وجود لوسین فاوره تمام تلاشش را می کند تا تیمش با پیروز شدن در دربی، در کورس قهرمانی بوندسلیگا باقی بماند. از سوی دیگر شالکه یکی از بدترین فصول تاریخش را سپری می کند. شالکه که به مرز ورشکستگی نزدیک شده، در انتهای جدول قرار دارد و در تلاش است هر طور شده در بوندسلیگا ماندنی شود اما بائوم، سرمربی جدید آبی های سلطنتی می داند کار مشکلی دارد. پیروزی در دربی روهر می تواند بهترین اتفاق ممکن برای شالکه باشد. آن ها در صورت پیروزی در خانه حریف، علاوه بر برد رقیب هم ایالتی، اولین برد فصل را هم کسب می کنند و با این برد روحیه بخش می توانند از انتهای جدول جدا شوند، البته با فرم کنونی این امر بسیار سخت به نظر می رسند. دورتموند و بالاخص شالکه، روزهای جالبی را سپری نمی کنند اما یک دربی، همیشه دربی است و حساسیت و اهمیت همیشگی خود را دارد. ترکیب احتمالی دورتموند و شالکه

دورتموند (1-2-4-3): بورکی | پیشچک، هوملس، آکانجی | مونیه، ویتسل، بلینگام، گریرو | سانچو، رینا | هالند

شالکه (1-3-2-4): رونوو | لودویگ، سلیف سانه، ناستاسیچ، اوشیپکا | ماسکارل، بن طالب | اسکریبزسکی، حارث، رامان | پاسینسیا

غایبان دورتموند و شالکه

دورتموند: مارسل اشملتسر، اکسل زاگادو (مصدوم) امره جان (ابتلا به کرونا)

شالکه: رالف فرمان، سوات سردار، مارک اوت (مصدوم) اوزان کاباک (محروم)

جایگاه دورتموند و شالکه در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 3 دورتموند 3 0 1 8 2 6 9 17 شالکه 0 1 3 2 12 10- 1 رویارویی های پیشین دورتموند و شالکه در شش دیدار اخیر دو تیم، همه چیز برابر بوده است

 

بهترین بازیکنان دورتموند و شالکه از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز دورتموند ارلینگ هالند (7.82) ارلینگ هالند (4) جووانی رینا (3) شالکه عمر ماسکارل (6.8) مارک اوت، گونسالو پاسینسیا (1) عمر ماسکارل (1) نکات آماری شالکه در 3 دیدار خارج خانه اخیرش حداقل 4 گل خورده است شالکه در 3 دیدار خارج خانه اخیرش گل نزده است شالکه در 20 بازی قبلی خود در بوندسلیگا پیروز نشده است پیش بینی هواسکورد

دورتموند 3-1 شالکه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دورتموند و شالکه بازی دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و آگزبورگ امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و آگزبورگ

بوندس‌لیگا آلمان (دورتموند - آگزبورگ) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750452

دیگر خبرها

  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی