Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس توز، مهاجم آرژانتینی بوکاجونیورز در آخرین دیدار دور گروهی کوپا لیبرتادورس بریس کرد.

کارلوس توز، مهاجم 36 ساله بوکاجونیورز با بریس در بازی بامداد امروز این تیم مقابل کاراکاس ونزوئلا، به رکوردی جدید دست یافت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، کارلس توز در دیدار بامداد امروز بوکاجونیورز با کاراکاس ونزوئلا در آخرین دیدار مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس، برای تیمش بریس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس توز در این بازی به رکورد 250 بازی با پیراهن بوکاجونیورز رسید اما مهم تر از آن او اکنون رکورد جوان ترین و مسن ترین گلزن تاریخ بوکاجونیورز در کوپا لیبرتادورس را به نام خود کرده است. او در سال 2002 با 18 سال و 92 روز سن و با گلزنی مقابل الیمپیا، تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ بوکاجونیورز در کوپا لیبرتادورس شد که تا به امروز کسی موفق به شکستن این رکورد نشده است. حال پس از گذشت 19 سال، او با گلزنی در مقابل کاراکاس با 36 سال و 261 روز سن، تبدیل به مسن ترین گلزن تاریخ بوکاجونیورز در کوپا لیبرتادورس شد؛ رکوردی که احتمالاً همانند دیگر رکورد توز به این زودی شکسته نخواهد شد.

همچنین بخوانید:

کارلوس توز قراردادش را با بوکا جونیورز تا 2021 تمدید کرد / رسمی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوکاجونیورز در کوپا لیبرتادورس کارلوس توز ترین گلزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد