Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:27:35 GMT

روزانه یک هزار و600 زنجانی با 110 تماس می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۹۵۰

روزانه یک هزار و600 زنجانی با 110 تماس می‌گیرند

حمیدرضا قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حضور مشهود و محسوس گشت‌های انتظامی در محلات علاوه بر پیشگیری از وقوع سرقت، احساس امنیت شهروندان را تقویت می‌کند.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه 110 پل ارتباطی بین مردم و پلیس است، تصریح کرد: مردم با تلفن 110 خواسته‌ها و مشکلات خود را اعلام کنند تا رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم تماس‌های مردمی در حوزه‌های جرائم علیه افراد، اموال، سرقت و تصادفات بوده است، افزود: تعدادی از تماس‌های برقرار شده ایجاد مزاحمت بوده که انتظار می‌رود مردم ماموریت‌های ناجا را به درستی درک کرده و از برقراری اینگونه تماس‌ها جدا خودداری کنند.

 وی با اشاره به تعداد تماس‌های مردمی در خصوص 110 گفت: در سال‌جاری 337 هزار و 262 تماس با این شماره برقرار شده که به تعداد هرماه 48 هزار تماس و روزانه یک هزار و 600 تماس است.

 قدیمی با اشاره به افزایش 38 درصدی تعداد تماس‌های مردم با 110 افزود: این امر نشانه اعتماد مردم به پلیس بوده و در مشکلات از پلیس یاری و مددخواهی می‌کنند.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه تماس‌های مردمی در دو قالب عملیاتی و ارشادی است، تصریح کرد: از تعداد تماس‌های اعلامی 121 هزار و 209 مورد عملیاتی بوده و منجر به دستگیری مجرمان شده است.

 وی با اشاره به نظرسنجی درباره عملکرد پلیس در برخورد با مجرمان گفت: در نظر‌سنجی‌های صورت گرفته توسط معاونت اجتماعی استان 92 درصد مردم از حضور به موقع پلیس در برخورد با جرم و مجرمان احساس رضایت داشته و راضی بودند.

 قدیمی با اشاره به اینکه مثلث جرم دارای سه ضلع هدف مجرمانه، انگیزه و فرصت است، افزود: فرصت در دست مردم بوده و نباید با بی‌دقتی انگیزه و هدف مجرمانه را به مجرمان برای ارتکاب جرم بدهند.

وی با بیان اینکه بعضی از تماس‌ها مربوط به حوزه‌های دیگر از جمله اورژانس و آتش‌نشانی است، تصریح کرد: اینگونه تماس‌ها نیز در روند خدمات‌دهی مرکز فوریت‌های 110 اخلال ایجاد کرده و خواهش ما از مردم این است که در خصوص تماس‌های خود با مراکز فوریتی دقت لازم را داشته باشند.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان از همکاری و همراهی مردم در اجرای ماموریت‌های ناجا تقدیر و بر لزوم استمرار این همکاری‌ها تاکید کرد و گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به عنوان پل ارتباطی به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و رسیدگی به نیازهای فوری پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان سرقت پلیس احساس امنیت تماس های مردم تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید گفت: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.

صالحی ضمن قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد، افزود: خوشبختانه با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.
وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • لبه تیغ
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد