Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره لوس بلانکوس می گوید سرخیو راموس وزنه بزرگی برای این تیم محسوب می شود.

خوزه آنتونیو کاماچو، می گوید شکست در الکاسیکوی فردا (24 اکتبر) نمی تواند باعث پایان بخشیدن به حضور زین الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مرد فرانسوی نیمکت رئال مادرید که دوران پرافتخاری را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در این باشگاه اسپانیایی رقم زده است، فصل پیش نیز قهرمانی در رقابت های لالیگا را به ویترین افتخارات خودش و تیمش اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید اما، برای زیدان و تیمش چندان خوب شروع نشده و دو شکست پیاپی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، انتقادات زیادی را علیه این سرمربی فرانسوی در پی داشته و گمانه زنی هایی را نیز در خصوص احتمال اخراج او از نیمکت لوس بلانکوس به وجود آورده است. در این میان، دیدار مقابل بارسلونا، از هفته ششم لالیگا، می تواند برای زیدان کلیدی باشد. خوزه آنتونیو کاماچو، اسطوره رئال مادرید اما، در گفت و گویی در خصوص زیدان گفت: 

فکر نمی کنم باخت در مقابل بارسلونا، باعث اخراج زیدان از رئال مادرید شود. او پشتیبانی رئیس باشگاه را در اختیار دارد و این موضوع باید ادامه پیدا کند. با این حال فوتبال گاهی بی رحم است. 

حضور سرخیو راموس در ترکیب رئال مادرید و بازگشت او به میادین در دیدار مقابل بارسلونا، می تواند روحیه ای مضاعف برای لوس بلانکوس باشد. کاماچو در این باره گفت: 

راموس بازیکن خاصی است و به دلیل شخصیت و شرایط بدنی اش در رختکن و خارج از آن برای رئال مادرید یک وزنه محسوب می شود. 

همچنین بخوانید:

رامون کالدرون: حساب های رئال مادرید خالی هستند؛ فروش کریستیانو رونالدو دیوانگی بود زین الدین زیدان: ال کلاسیکو فرصت خوبی برای تغییر اوضاع است؛ راموس کاملاً آماده است 

رونالد کومان: رئال مادرید تیم باتجربه ای است و نتایج اخیرشان روی آن ها تاثیری ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

کد خبر 849216 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!