Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@15:39:29 GMT

مرگ مشکوک اعضای یک خانواده سه نفره

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۷۱۴

مرگ مشکوک اعضای یک خانواده سه نفره

رویداد۲۴ سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد از کشف اجساد یک خانواده سه نفره در منزلی مسکونی در شمال شرق این شهر خبر داد که موضوع در دست بررسی است.

آتشپاد دوم مهدی رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز جمعه، دوم آبان ماه، در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر محبوسی اعضای یک خانواده در منزل مسکونی‌شان در منطقه پنجتن، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۲ را به محل اعلامی در خیابان شهید بوکانی اعزام کردبیشتر بخوانید: انتشار گاز در پانسیون پزشکان جان پزشک ۲۶ساله را گرفتسرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل با توجه به بسته بودن درب ورودی آپارتمان از طریق تراس وارد این منزل شدند که در کمال ناباوری با جسم بی جان ۳ نفر شامل یک زن و شوهر و یک دختر ۷ ساله که همگی از اعضای یک خانواده بودند، مواجه شده که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد از فوت آن‌ها مدت زمانی گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی افزود: آتش‌نشانان پس از بررسی‌های اولیه محیط داخلی و بیرونی این منزل یکی از عوامل دخیل در فوت این ۳ نفر را گاز گرفتگی با منوکسید کربن از طریق پکیج منزل احتمال داده و علت دقیق فوت این خانواده را به نظریه پزشکی قانونی منوط دانستند.

اجساد این سه نفر با توجه به تایید فوت آنان از سوی تکنسین‌های اورژانس حاضر در صحنه به عوامل نیروی انتظامی در محل تحویل و به پزشکی قانونی منتقل گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش‌بینی، سردرد و سوزش چشم می‌کند.

کارشناسان آتش‌نشانی توصیه می‌کنند شهروندان باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علایم شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند و باز گذاشتن مسیر‌های جریان آزاد هوا و چک کردن لوله بخاری، پکیج، آبگرمکن و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی ضروری است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، قتل سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث قتل یک خانواده آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار حمید خدیوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)