Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@02:55:33 GMT

آخرین وضعیت آب و هوا در سوم آبان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۹۵۳

امروز و فردا به سبب پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها را در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت خواهیم داشت. همچنین شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و یکشنبه و دوشنبه در شمال‌شرق افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

آسمان تهران امروز صاف در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر

از روز دوشنبه تا چهارشنبه به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی، بارندگی و وزش باد در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و کاهش نسبی دما در این مناطق و سپس شمال شرق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

دریای خزر روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه مواج است.

وزش باد شدید  در شرق و جنوب شرق کشور

در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شرق تنگه هرمز و دریای عمان نیز در دو روز آینده مواج است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دمای هوا نوار شمالی کشور وزش باد هواشناسی دمای هوا جو پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور