Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@17:21:02 GMT

سود هر سهم "بخاور" ۱۰ برابر شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۱۴۱

سود هر سهم 'بخاور' ۱۰ برابر شد

بیمه زندگی خاورمیانه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۹۹۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۹۱۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۱۸۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۹۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۹۱۰ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۹۲۱ درصد نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "بخاور" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹۸ ریال و سود خالص را ۱۱۷ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال قید کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه زندگی خاورمیانه سود انباشته سهم سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

سوال: اگر مبلغی قرض بگیرم به شرط آنکه مقداری، بدون تعیین اضافه برگردانم، اشکال دارد؟

جواب: مبلغ اضافه (هر چند مقدار آن معین نشده باشد) ربا و حرام است؛ بله اگر مبلغ اضافه بیش از مقدار تورم نباشد، اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی