Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که دیشب مهدی رسول پناه از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد ، برخی خبر ها حاکی از آن است که رسول پناه و بشار رسن دیشب در جلسه ای برای ادامه همکاری بشار رسن با پرسپولیس به توافق رسیده اند و این خبر امروز رسانه ای خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که به نظر می رسد با استعفای رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، تمام فعالیت های این باشگاه تا تعیین تکلیف باشگاه متوقف شده، برخی منابع خبر از مذاکره مدیر مستعفی و بشار رسن برای ادامه همکاری بشار با سرخپوشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا بشار رسن بلافاصله بعد از بازگشت به تهران با مدیران پرسپولیس وارد مذاکره شده است و قرار شده نهایتا تا امروز خبر تفاهم و توافق طرفین رسانه ای شود.

بشار رسن بعد از دریافت پیشنهاد از باشگاه قطری قصد جدایی داشت و حتی حاضر شده بود مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار از قراردادش را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند اما با پافشاری یحیی گل محمدی، باشگاه به او اعلام کرد هیچ راهی برای جدایی از پرسپولیس ندارد.

بشار به اتفاق مدیر برنامه اش به تهران آمده و جلسه آنها با باشگاه برای ادامه همکاری آغاز شده است. رسول پناه بعد از استعفای رسمی از مدیریت پرسپولیس که به نظر می رسد برای آرام کردن فضا انجام شد، جلسه با بشار رسن را لغو نکرد اما گفته می شود جلسه دیشب با رسن، آخرین فعالیت او به عنوان سرپرست باشگاه بود.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس با تایید خبر برگزاری جلسه شبانه بشار رسن و رسول پناه مدعی شد سرپرست مستعفی باشگاه اصرار داشت حتما همین امشب این جلسه بی سر و صدا برگزار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن اخبار پرسپولیس بشار رسن جدایی بشار رسن از پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مهدی رسول پناه رسول پناه بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد

تصمیم اسطوره بلوگرانا در نهایت تغییر کرد و او به کار خود در کاتالونیا ادامه خواهد داد.

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل 25-2024 سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس