Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:11:03 GMT

طرح تکریم‏ الگوهای برتر بوشهر اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۶۸۱

طرح تکریم‏ الگوهای برتر بوشهر اجرایی شد

به گزارش ایرنا، علیرضا پولاد روز شنبه در نشست بررسی دستاوردهای کانون‌‏های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: طرح تکریم الگوهای برتر در واقع هدف اصلی آن تجلیل از چهره‎های شاخص و الگوسازی از آنها در سطح جامعه است.

وی بیان کرد: در این زمینه باتوجه به جایگاه رفیع و ارزنده شهدا تصمیم شد تا در الگوهای برتر استانی خانواده‏‌های شهدا شاخص برای تجلیل  انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولاد ادامه داد: در قالب مسابقه کتابخوانی ماه صفر نیز که در سه موضوع "جاذبه حسینی"، "امام حسین" و "زنی که پیامبر بود" برگزار شد ۱۲۷ نفر شرکت کردند که در پایان از برترین‏‌های این رقابت تجلیل شد.

وی گفت: در سطح کانون‏های این استان اکنون ۱۷۷ کتابخانه اعم از مخزن‎دار، باز و شبستانی دایر است که ظرفیت بسیار خوبی را برای جمعیت ۳۵ هزار نفره ۴۱۷ کانون استان بوشهر فراهم آورده است.

پولاد یادآور شد: در مسابقه روح مقاومت که با محوریت "قرآن و عترت و وصیت شهدا"، " امام و مرجعیت در وصیت شهدا" و "دفاع از وطن و اسلام در وصیت شهدا" در دو سطح ملی و بین الملل برگزار شد ۶۸ نفر از استان بوشهر در این رقابت‎ها شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در نشستی با حضور رئیس کانون‏های مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مقرر شده در حوزه فرهنگ و هنر جشنواره‏ای در سطح روستاها برگزار شود.

پولاد ادامه داد: برگزاری این جشنواره فرصتی برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های حوزه روستا و عشایر است که با شناسایی آنها در قالب جشنواره می‌توان به شکوفایی هر چه بیشتر آنها کمک کرد.

وی با اشاره به اجرا طرح ملی راهکار یادآورشد: در قالب این طرح که با نگاه به وضعیت کرونا راهکارهای برگزاری فعالیت فرهنکی ارائه شد دستاورد مهم آن فراهم شدن شرایط برای برگزاری رویدهای هنری و فرهنگی در استان به صورت گسترده بود.

پولاد اظهار داشت: اجرا ۳۰۰ عنوان فعالیت فرهنگی و هنری از سوی کانون‏‌ها تنها گوشه‎ای از فعالیت کانون‏های استان در سال جاری است.

وی افزود: با چنین ظرفیتی می‏ طلبد در حمایت از کانون‎ها اهتمام جدی تری صورت گیرد چراکه این کانون می‌‏توانند در موضوع‏‎های مختلف جامعه نقش آفرینی موثر و مفیدی داشته باشند.

پولاد گفت: در طرح فهما که در سال ۹۸ برگزار و اختتامیه آن به سال ۹۹ کشیده شد ۲۱ کانون استان شایسته تقدیر و شایسته تقدیر ویژه معرفی شدند.

وی بیان کرد: در این طرح سه کانون جواد الائمه عالیشهر، طاها از شهرستان دیر و موعود از چغادک به عنوان کانون‎های برتر کشور معرفی شدند.

برچسب‌ها بوشهر مسجد ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مسجد ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوشهر مسجد ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اخبار کنکور استان بوشهر کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود