Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@09:35:57 GMT

نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۷۹۸

نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: سه عامل جاده، وسیله نقلیه و انسان در ترافیک نقش ایفا می کنند و نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "یوسف نجفی" در برنامه تلویزیونی "صبح بخیر کرمان" شبکه استانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و عرض خداقوت به تمامی سخت کوشان پلیس، عنوان کرد: با توجه به اینکه شعار امسال پلیس "با هم برای امنیت و سلامت است"  بایستی با هم امنیت پایدار و سلامتی را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:پلیس از مردم انتظار همدلی و همراهی را دارد و با اطمینان عرض می کنم در اقدامات پلیس از جمله اقدامات ترافیکی بدون همدلی و همراهی مردم  توفیق چندانی نخواهیم داشت به ویژه در موضوعات نظم و انضباط اجتماعی که یکی از شئون زندگی امروز مردم است.

سرهنگ نجفی در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه پلیس راهور انضباط ترافیکی است بیان داشت: حضور پلیس برای نظم ترافیکی در راستای کمک به مردم و حفظ جان مردم است و قطعا نفعش برای همه است.

رئیس پلیس راهور همچنین با اشاره به اینکه به سمت هوشمند سازی پلیس گام برداشته ایم گفت: پلیس راهور ماموریت های دیگری از جمله پیشگیری از حوادث ترافیکی و تسهیلات و ارائه خدماتی نظیر شماره گذاری، صدور گواهینامه و ترخیص وسایل نقلیه را به صورت هوشمند ارائه می کند.

سرهنگ نجفی خاطر نشان کرد: پلیس راهور در تخلفات و جرائم ترافیکی حادثه ساز بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد و حتی در اشتباهات کوچک مردم نیز با تذکر دادن مانع از بروز حوادث می شود.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: سه عامل جاده، وسیله نقلیه و انسان در ترافیک نقش ایفا می کنند و نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است و در حقیقت دوعامل دیگر در اختیار انسان قرار دارد پس از تمامی کاربران ترافیک اعم از رانندگان، سرنشینان وسایله نقلیه و عابران پیاده انتظار همکاری و رعایت قوانین را داریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث ترافیکی یوسف نجفی حوادث ترافیکی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۶ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد ترافیکی روان در اکثر جاده‌های کشور هستیم و تنها در چهار محور آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کمال شهر، آزادراه ساوه – تهران محدوده احمد آباد مستوفی و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:  گزارش‌ها حاکی از مه‌گرفتی در ارتفاعات محورهای هراز و چالوس است، در همین راستا نیز لازم است که رانندگان ضمن اینکه با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی میِ کنند، چراغ‌های مه شکن خودرو خود را نیز روشن کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد و اظهارکرد:‌ توصیه همیشگی پلیس در شرایط بارندگی، رانندگی با سرعت مطئمنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو مقابل است.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۶ استان
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد