Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@02:23:23 GMT

سقوط هواپیما نیروی دریایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۹۶۲

سقوط یک فروند هواپیمای نیروی دریایی آمریکا در ایالت آلاباما دو کشته برجای گذاشت. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، مقامات محلی در ایالت آلابامای آمریکا روز جمعه با صدور یک بیانیه اعلام کردند که یک فروند هواپیما متعلق به نیروی دریایی آمریکا در جنوب شرقی شهر بندری موبیل در این ایالت سقوط کرده است.

در اثر این سانحه هوایی دست کم دو تن کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره پلیس بخش بالدوین شامگاه جمعه در یک پیام توئیتری در خصوص این سانحه هوایی که در ناحیه‌ای موسوم به «ماگنولیا اسپرینگز» رخ داد، نوشت که «هیچ فرد غیرنظامی در این سانحه مجروح نشد». اما مرگ دو فردی که احتمالاً خلبانان نیروی دریایی آمریکا و سرنشینان این هواپیما بودند، در این سانحه تأیید شده است.

گفتنی است که نیروهای آتش نشانی ساعت ۴ و ۲۳ دقیقه بعدازظهر به وقت محلی برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده به محل سانحه اعزام شدند. در محل سانحه یک منزل مسکونی دچار آتش سوزی شده بود. تعدادی خودروی نقلیه نیز در این سانحه خسارت دیدند. منبع: مهر برچسب ها: هواپیما نیروی دریایی ، آمریکا ، سقوط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هواپیما نیروی دریایی آمریکا سقوط نیروی دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)