Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی ام صلال قطر درباره نحوه جذب بازیکن جدید ایرانی شان و وضعیت او در این تیم صحبت کرد.

روزبه چشمی، مدافع و هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که در این فصل تصمیم گرفت تا آبی پوشان پایتخت را بعد از 5 سال حضور ترک کند و لژیونر شود. داستان زمانی شروع شد که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در دوحه حضور پیدا کرد و نمایش جالب توجه این بازیکن، برخی باشگاه های قطری را به تکاپو وا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در همین خصوص خبرنگار فارس به سراغ عبدالله مذهان الشمری، مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه ام صلال قطر رفت تا درباره نحو قرارداد با مدافع استقلال و وضعیت این بازیکن و ایرانی های شاغل در لیگ ستارگان پرس و جو کند که در زیر می توانید این گفت و گو را مطالعه کنید:

در ابتدا درباره تاریخ باشگاه ام صلال بگویید؟

 باشگاه ام صلال در ابتدا به اسم التضامن شناخته می شد. این باشگاه در سال 1979 میلادی تاسیس شد. نام این باشگاه در سال 2004 به ام صلال تغییر کرد. ام صلال برای اولین بار در تاریخش در سال 2006 از دسته اول به لیگ ستارگان صعود کرد و در این لیگ ماندگار شد. در فصل 2006-2007 در اولین تجربه اش در لیگ ستارگان موفق شد جایگاه چهارم را از آن خود کند. از آن زمان تاکنون یک قهرمانی آورده و این قهرمانی به سال 2008 برمی گردد که در جام امیر قطر موفق به فتح سکوی قهرمانی شد. بهترین نتیجه تاریخ باشگاه ام صلال در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 رقم خورد که موفق شد در جایگاه سوم آسیا قرار بگیرد.

هدف ام صلال در این فصل از لیگ ستارگان چیست؟

ام صلال غالبا به دنبال رسیدن به جایگاه های اول است. در این فصل هم به دنبال قرار گرفتن در میان 4 تیم برتر لیگ است اما در جام امیر به دنبال تکرار قهرمانی سال 2008 خود هستیم.

نظرت درباره عملکرد لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ ستارگان چیست؟ شناختی از آنها دارید؟

حضور بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان قطر به سال ها قبل برمی گردد. طی چند دهه گذشته بازیکنان توانمند و ممتازی از ایران به لیگ قطر آمده اند. ستاره های بزرگ ایران در لیگ ستارگان در این چندین سال گذشته بازی کردند و می توانم برای مثال نام علی کریمی و کریم انصاری فرد را ذکر کنم. بسیاری دیگر از بازیکنان بزرگ ایرانی که در این لیگ بازی کردند و خوش درخشیدند.

برویم به سراغ روزبه چشمی، دلیل اصلی جذب این بازیکن چه بود؟

روزبه چشمی یکی از مدافعان مطرح لیگ برتر ایران است و می توان او را یکی از بهترین ها دانست. عملکرد درخشان این بازیکن به همراه استقلال و تیم ملی باعث شده تا ام صلال او را جذب کند.

 

از عملکرد چشمی در دو بازی اولش برای ام صلال رضایت دارید؟

بله. روزبه بازیکنی خوب در ترکیب تیم است. او تازه به جمع تیم اضافه شده ولی در دو بازی اولش برای ام صلال نشان داده از تبار بازیکنان بزرگ است و به نوعی بازیکنی سطح بالا و ستاره است. چشمی با این دو بازی نشان داد یکی از مهره‌های کلیدی تیم در خط دفاع است و برای او در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می کنم.

درباره جزئیات قرارداد چشمی می توانید توضیحی بدهید؟

بله. قرارداد باشگاه ام صلال با روزه چشمی برای مدت 2 فصل است. 

آیا حضور لژیونرهای زیاد ایرانی در لیگ ستارگان شما را تشویق کرد تا با چشمی قرارداد امضا کنید؟

بدون شک این موضوع هم تاثیر داشت. شاهد آن هستیم بازیکنان ایرانی در لیگ قطر احساس راحتی زیاد می کنند و احساس غریبگی به آنها دست نمی دهد. فضای لیگ ستارگان و قطر برای لژیونرهای ایرانی مناسب است. بازیکن ایرانی همیشه عملکرد خوبی را در این لیگ داشته است.

 

در پایان نظرتان درباره استعدادهای فوتبال ایران و لژیونر شدن در لیگ ستارگان بگویید؟

لیگ برتر ایران همیشه برای ما پدیده های جدید از فوتبال را معرفی می کند. در هر فصل نام های جدیدی از استعدادهای ایران در لیگ معرفی می شوند. این نشان دهنده استعداد فراوان ایرانی ها در زمینه فوتبال است و بدون شک ما را تشویق می کند تا در آینده بازیکنان ایرانی جدید زیادی را به خدمت بگیریم.

 

همچنین بخوانید:

پوستر باشگاه ام صلال برای خوش آمدگویی به روزبه چشمی / عکس

سرمربی ام صلال در واکنش به جذب چشمی: می خواستیم خون تازه‌ ای به تیم تزریق کنیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ ستارگان باشگاه ام صلال روزبه چشمی ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت