Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید ابوصالح دانشفر پیشکسوت ورزش کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی آورده است: درحالیکه نفت گچساران بودجه ایران را تامین می کند اما بخاطر نداشتن بودجه جوانانش سرگردانند.!

آقای صیدالی؛ نفت گچساران اول باید خود گچساران را تامین کند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است جناب آقای استاندار و نمایندگان محترم استان لطفا از انحلال نفت گچساران جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دلخوشی جوانان امروز استان ورزش است لطفا مشکلات ورزش استان را مد نظر قرار دهید در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان نفت خیز گچساران و کارمندان و کارگران شرافتمند شرکت نفت این منطقه در سرما و گرما با تحمل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی خود از دل چاه های عمیق نفت و به وسیله خطوط لوله نفت را استخراج و به پالایشگاههای کشور پمپاژ می کنند تا در سایه فروش این طلای سیاه بودجه کشور هشتاد میلیونی را تامین کنند اما امروز شاهدیم فرزندان شایسته و نخبه همین کارگران با دستان پینه بسته و کارمندان شریف شرکت نفت به دلیل فقر شدید مالی و عدم استطاعت مالی از حق فعالیت ورزشی و تیمداری و حتی فعالیت خود باشگاه شرکت نفت محروم و تنها تیم شایسته نفت گچساران باید منحل گردد تا در کنار پمپاژ نفت زیر پایشان بودجه ورزشی آنان هم در جهت هزینه از ما بهتران گردد.

این در حالی است که آنها با چشمان اشکبار و دل شکسته اما شاهد فعالیت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خواهند بود گویا خون دیگران از خون جوانان این شهر و دیار قرمزتر و ارزش و اعتبارشان بیشتر است.!!

خداوندا دادمان را کجا زنیم و برای احقاق حق و ندای مظلومیت خود به کجا پناه ببریم در حالیکه همه مسئولان شاهد این تبعیض و دوگانگی آشکارند؟.

جناب آقای بیژن زنگنه وزیر نفت و جناب آقای کلانتری استاندار و نمایندگان محترم استان در مجلس شما را به وجدانتان اجازه ندهید با انحلال نفت جوانان پرشور و سرمایه های کلان و آینده ساز گچساران و دیگر نقاط استان به بهانه کمبود بودجه ورزشی و بی توجهی به ورزش استان و کمبود اعتبارات مالی  و رکود ورزش بطرف سرگرمی های خانمانسوز و مواد افیونی و دیگر سرگرمی های کاذب رفته و در سیل تهاجم فرهنگی غرق شده و آلوده و نابود گردند.

نه تنها تیم نفت و گاز گچساران که صد البته دیگر باشگاه‌های ورزشی استان که اکثرا بدون اسپانسر و با هزینه شخصی اداره می شوند هم به دلیل هزینه بسیار بالای تیمداری با توجه به تورم و گرانی شدید در خطر انحلال و انحطاط و تعطیلی قرار دارند.

جامعه ورزش انتظار به حقی دارند که مسئولان تا دیر نشده اقدام عاجل کرده و مشکلات جامعه ورزش استان را مد نظر قرار دهند و ناجی تیم نفت و گاز گچساران و ورزش استان گردند. 

جامعه ورزش استان انتظار اقدام عاجل و اساسی برای نجات ورزش استان دارند نفت استان کهگیلویه و بویراحمد برای کشور حکم طلای سیاه و تامین کننده بودجه کشور را دارد اما برای جوانان بومی خودش ناصواب و غیر قابل استفاده و مضر است اما قطعا بار کج به منزل نخواهد رسید آقایان مسئولان شرکت نفت گچساران و مناطق نفت خیز جنوب باید مدافع و حامی جوانانی باشند که از زیر پایشان بودجه کشور تامین می‌شود اما خود حق استفاده ندارند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نفت نفت ورزش فوتبال جوانان خبرگزاری فارس بودجه نفت گچساران ورزش استان شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران سرریز کرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد وضعیت سدهای استان را تشریح کرد و گفت: سد چمشیر در بارندگی‌های اخیر ۲۰ میلیون مترمکعب افزایش حجم داشته و سد کوثر گچساران سرریز کرد. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  یاسوج اظهار داشت: در بارندگی‌های اخیر حجم ذخیره سد چمشیر 20 میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم نیز یک میلیون متر مکعب افزایش داشته و هم اکنون میزان ذخیره سد چمشیر به بیش از 730 میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم به 9 میلیون متر مکعب رسیده است.

وی عنوان کرد: سد کوثر نیز 14 فرودین ماه امسال سرریز آن شروع شد که با توجه به پیش بینی بارندگی‌های اخیر قبل از آغاز بارش‌ها، مجدد خروجی کوثر را 60 متر مکعب در ثانیه افزایش دادیم که بتواند سیلاب‌های احتمالی را کنترل کند.

مصلح با بیان اینکه هم اکنون سد کوثر با 102 مترمکعب برثانیه در حال رهاسازی آب است، ابراز کرد: حجم سد کوثر گچساران 580 میلیون متر مکعب بوده که  آب 2.5 میلیون نفر از جمعیت کشور شامل مردم 20 شهر و دو هزار روستا در استان‌های مختلف را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سد شاه قاسم یاسوج 10 میلیون متر مکعب حجم ذخیره دارد که در بارش‌ اخیر حدود یک میلیون متر مکعب وارد مخزن شد و اکنون تا سرسریز شدن یک میلیون متر مکعب حجم خالی دارد.

مصلح با اشاره به اینکه بیشترین بارش در سامانه اخیر طبق اطلاعات ایستگاه باران‌سنجی طسوج، در بالادست سد کوثر و به میزان 127 میلیمتر بوده است، افزود: همچنین بیشترین بارش ثبت شده در سال آبی جاری در ایستگاه طسوج شهرستان چرام به وقوع پیوسته که به میزان 1436 میلیمتر بوده است‌.

وی این را هم گفت که میانگین بارش استان هم‌اکنون به بیش از 703 میلیمتر رسیده که نسبت به دراز مدت بیش از 10 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سد کوثر گچساران سرریز شد (فیلم)
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • ۳۰ میلیون متر مکعب آب طی چند روز اخیر پشت سد کوثر ذخیره شد
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • سد کوثر گچساران سرریز شد + ویدئو | حجم آب را ببینید
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • سد کوثر پر شد
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است