Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: حق ابه این استان از محل سدها برای بهره برداری شهرک های صنعتی ۲۰۰ لیتر برثانیه افزایش می‌یابد.

استاندار البرز بیان کرد: این اقدام با توجه به روند رو به رشد فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان، بویژه در اشتهارد با امتیازات خاص که اکنون به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده، پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: پیرو اهداف شعار سال مبنی بر جهش تولید در جهت منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت در این راستا، درصدد ارتقا زیرساخت های لازم برای فعالان اقتصادی استان هستیم.

وی افزود: تاکنون در پیگیری هایی که از مسئولان ملی برای تحقق برنامه‌های توسعه ای استان داشته ام با در بسته و عدم هماهنگی مواجه نشده ام و افزایش حق آبه البرز نیز یکی از این مطالبات است که طی مکاتبات و رایزنی های صورت گرفته مورد موافقت وزیر محترم نیرو قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: بر این اساس مدیر عامل آب منطقه ای البرز مامور به پیگیری جهت تسریع در اعمال این افزایش حق آبه برای البرز طی یک هفته آینده است.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم با حفر چاه با ظرفیت تامین ۵۰۰ میلیون متر مکعب نیز بخش دیگری از نیازها را تامین کنیم.

شهبازی افزود: تصفیه خانه جدید نیز با ظرفیت تصفیه ۱۵ میلیون متر مکعب در کرج ظرف یکسال  آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز حق کرج شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس

میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت ماه جاری، فردا از سوی اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مشاوره این دوره از میز مشاوره حقوقی بر عهده دکتر طالبی، دانش‌آموخته رشته حقوق اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی و مشاور حقوقی و مدیر امور قراردادهای بیش از ۱۰ شرکت و هولدینگ است.

شرکت‌های اراضی و استیجاری، مراکز رشد، کوآپ و استارتاپ‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های وی از مخاطبین این دوره محسوب می‌شوند.

این نوبت میز مشاوره حقوقی پارک فناوری پردیس روز ۱۶ اردیبهشت ماه جاری در دفتر مجتمع حل اختلاف ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان (طبقه فوقانی مجتمع خدمات رفاهی) برگزار می‌شود.

به نقل از پارک فناوری پردیس، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۰۰۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم