Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@23:58:42 GMT

آزمون در میان پدیده‌های سال ۲۰۱۰ آسیا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۲۱۴

آزمون در میان پدیده‌های سال ۲۰۱۰ آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به مسیر فوتبالی ستاره تیم ملی ایران در طول 10 سال گذشته پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون آسیا امروز به معرفی پدیده ها و ستاره های مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا در سال 2010 پرداخت و مسیر فوتبالی این پدیده های قاره کهن را در 10 سال گذشته بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان 5 پدیده فوتبال آسیا در سال 2010 نام سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو فعلی باشگاه زنیت سن پترزبورگ دیده می شود. سایت AFC درباره این بازیکن نوشت:

*سردار آزمون (ایران)

تعداد بازی های ملی: 51 و تعداد گل 33

باشگاه کنونی: زنیت سن پترزبورگ روسیه/ باشگاه های سابق: سپاهان، روبین کازان و روستوف

تیم ملی ایران به حضور ستاره آینده دار خود به نام سردار آزمون، مهاجم 15 ساله که جزئی از تیمشان بود، افتخار می کردند. آزمون در بازی افتتاحیه ایران مقابل عمان که با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسیدند در لیست گلزنان قرار گرفت. البته ایرانی ها در دو بازی بعدشان با شکست مقابل کره شمالی و تساوی مقابل سوریه از رقابت ها حذف شدند.

آزمون در سال 2013 فقط 17 سال داشت راهی روسیه شد و به همراه روبین کازان و روستوف شهرتی برای خود دست و پا کرد و در سال 2014 به یک بازیکن ملی پوش کامل تبدیل شد. او از آن زمان تاکنون برای تیم ملی ایران 51 بازی انجام داده و 33 گل به ثمر رسانده است. به نوعی او ستاره تیم ملی کشورش شناخته می شود.

در سطح باشگاهی این بازیکن در سال 2019 دست آورد بزرگی کسب کرد و راهی باشگاه زنیت سن پترزبورگ شد. او به همراه این تیم دو سال گذشته به صورت متوالی قهرمان لیگ روسیه شده و در فصل 2019-2020 آقای گل لیگ روسیه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال زنیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه