Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:23:37 GMT

کمبود آرد در استان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۶۴۶

کمبود آرد در استان وجود ندارد

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: کمبود آرد در سطح استان وجود ندارد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موارد مطرح شده در رابطه با افزایش قیمت نان، اظهار کرد: این مسئله صحت ندارد و هیچ توجیهی برای افزایش قیمت نان در استان وجود نداشته و تا پایان امسال قیمت نان در استان تغییری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در زنجان وجود ندارد چرا که طی چند ماه گذشته قیمت نان افزایش یافته است و همه نانوایی‌ها مکلف به رعایت این قیمت هستند و با توجه به بازرسی‌های که انجام می‌شود با متخلفان برخورد خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: به علت گرانی قیمت آرد آزاد و اختلاف قیمت آن با آرد یارانه‌ای، نظارت بر نانوایی‌ها در استان به جد تشدید شده تا جلوی تخلفات گرفته شود. به همین دلیل از مردم زنجان درخواست می‌شود هرگونه تخلف در بخش نانوایی‌ها را از طریق سامانه ۱۲۴ به اطلاع بازرسان این سازمان برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۳۰۰۰ تن بیش از سهمیه، آرد در استان زنجان تهیه شده و مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود آرد در استان کم است، صحیح نبوده و سهمیه مازاد نیاز ذخیره شده و برای همه نانوایی‌ها سهمیه‌ مورد نیازشان تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان کمبود آرد نانوایی ها وجود ندارد قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید ولی الله موسوی بیان کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه نان در یک مهلت مقرر باید کیفیت نان را به حد قابل قبول برسانند، زیرا در وضعیت فعلی رضایت از کیفیت نان در بین شهروندان پایین است.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها باید به صورت مداوم از نانوایی‌ها انجام و ظرف مدت یکماه نانوایانی که نان بی‌کیفیت پخت می‌کنند شناسایی و معرفی شوند.

فرماندار بهبهان اتحادیه نانوایان را ملزم کرد آموزش را جدی بگیرند و ضمن ارایه آموزش‌های لازم به تمام کارکنان نانوایی‌ها، صدور مجوز نانوایی به کسب آموزش و مهارت از اداره فنی و حرفه‌ای منوط شود.

فرماندار بهبهان از اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان خواست بسته‌بندی‌های غیرمجاز نان که مجوزی از بهداشت، استاندارد و دیگر نهاد‌های مربوطه ندارند را در راستای رعایت بهداشت شهروندان جمع آوری کنند.

تنظیم و رعایت ساعت پخت نانوایی‌ها، صدور مجوز جدید در نقاط فاقد نانوایی، جابجایی نانوایی‌ها طبق دستورالعمل و ایجاد تنوع در پخت نان‌های مختلف از دیگر نکات مورد تاکید فرماندار بهبهان بود.

پخت نان باکیفیت به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم خوزستان مطرح است.

دیگر خبرها

  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود