Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اتفاقات و حواشی اخیر مدیریت پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش شریان نیوز،رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از پرسپولیس اظهار کرد: تیمی که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده است باید بازیکنانش حفظ شوند و جدایی این ۲ بازیکن خبر خوبی نیست. البته بازیکنان می‌آیند و می‌روند و فقط پرسپولیس می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جباری درباره فایل‌های منتشر شده از اظهارات رسول پناه سرپرست مستعفی پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس وضعیت خوشایندی ندارد و شرایط این تیم با پخش فیلمی از اظهارات رسول پناه بحرانی‌تر از قبل شد. به هر حال کار به جایی رسید که کریم باقری هم در این باره صحبت کرده است. مدیریت پرسپولیس باید کاری کند که حواشی در تیم ایجاد نشود نه اینکه حاشیه را به تیم تحمیل کند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظرم اظهارات دور از شان رسول پناه صورت خوشی ندارد. یک تیم همانند خانواده می‌ماند که از سوی مدیریت باید هدایت شود و سرپرست باشگاه پرسپولیس هم نباید درباره سرمربی اش صحبت می‌کرد.

او بیان کرد: اختلافات در تیم پرسپولیس علنی شد و این موضوع برای تیمی که در آستانه قهرمانی در آسیا است، خوب نیست. درگیری‌های داخلی باعث شده است که پرسپولیسی‌ها با دست خودشان به این باشگاه آسیب وارد کنند.

جباری تصریح کرد: به نظرم سلطانی فر، وزیر ورزش باید فکر اساسی کند چرا که پرسپولیس با این وضعیت به مشکل می‌خورد و سلطانی فر باید سریع‌تر برای مدیریت پرسپولیس اقداماتی را انجام بدهد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس با این وضعیت قهرمان آسیا می‌شود، گفت: بله، تیم پرسپولیس  با کادر فنی باتجربه، تلاش بازیکنان و با حمایت هوادارانش می‌تواند با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تاریخ ساز شود.

منبع: شریان

کلیدواژه: بازیکن سابق پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی