Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:10:47 GMT

بیش از ۲ تن روغن نباتی فاسد در مشگین‌شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۸۱۷

بیش از ۲ تن روغن نباتی فاسد در مشگین‌شهر کشف شد

به گزارش ایرنا از پلیس اردبیل ، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه اظهارداشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و نگهداری روغن‌های نباتی جامد پنج کیلویی فاسد و تاریخ گذشته در یک باب مغازه خواربار فروشی در مشگین‌شهر کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضایی جهت بازرسی از این مغازه افزود: کارآگاهان با همراهی نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و شبکه بهداشت به محل اعزام و در بازرسی انجام شده ۴۳۲ قوطی پنج کیلویی روغن جامد فاسد و تاریخ گذشته که در بین سایر روغن‌های نباتی جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه صاحب مغازه قصد فروش روغن‌های نباتی با قیمت غیرواقعی پس از تغییر تاریخ و قیمت آن را داشت، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سردار حسینی تصریح کرد: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهارنظر کارشناسان ۳۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

برچسب‌ها مشگین شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار بهداشت و سلامت مشگین شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند

دریافت 26 MB

به گزارش قدس خراسان، یوسف تقی‌زادگان اظهار کرد: اعتراض طلا فروشان به دستورالعمل جدید برای ثبت موجودی طلایمان در سامانه ملی تجارت است که این کار را با بستن مغازه‌ها نشان می‌دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد بیان کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با فرماندار و تعزیرات حکومتی داشتیم قرار شد که مغازه‌هایشان را باز کنند و این کار را انجام دادند.

وی افزود: امروز مجددا تعدادی از مغازه‌ها باز نکردند که به همین دلیل تعزیرات مغازه‌ها را پلمب کرد.

تقی زادگان گفت: پیگیر درخواست‌ها و اعتراضاتمان از طریق مجلس شورای اسلامی در تهران همانند بقیه کشور هستیم تا به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • شهر و حیات مدنی