Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک میلیارد معروف صهیونیستی-آمریکایی دیدار خود با ولیعهد سعودی و اظهارات جنجالی محمد بن سلمان درباره عادی‌سازی روابط ریاض با تل‌آویو را فاش کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از النشره، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که «حاییم سابان» میلیاردر آمریکایی-صهیونیستی افشا کرد «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی الگوگیری از بحرین و امارات در عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را رد کرد؛ زیرا این گام جان وی را به خطر می‌انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

روزنامه مذکور صهیونیستی تصریح کرد که بن سلمان در جریان یک دیدار با حاییم سابان موضوع عادی‌سازی روابط را مطرح کرده و جزئیات این دیدار از خلال یک کمپین اینترنتی که چهارشنبه هفته گذشته برای جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب دموکرات‌ها در ایالت فلوریدا راه‌اندازی شده بود افشا شد.

مقام صهیونیست: اگر به اختیار محمد بن سلمان بود تاکنون عادی‌سازی انجام می‌شدائتلاف شوم وهابیت و قدرت در عربستان؛ ساختارهای دینی بازیچه‎‌ای در خدمت اهداف بن سلمان

این میلیاردر صهیونیستی-آمریکایی اشاره کرد، ولیعهد عربستان به او گفته که در صورت عادی‌سازی با اسرائیل، برخی طرف‌ها از جمله ملت عربستان او را به قتل می‌رسانند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص تاریخ دیدار بن سلمان با سابان و مناسب آن را فاش نکرد.

پیش از این نیز یک منبع ارشد صهیونیست در گفتگو با شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در نظام این کشور بیشترین حمایت را از اسرائیل می کند و اگر دست او بود تاکنون عادی سازی میان ریاض و تل‌آویو انجام شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل بن سلمان اخبار عربستان سعودی اسرائیل بن سلمان اخبار عربستان سعودی محمد بن سلمان عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است