Web Analytics Made Easy - Statcounter

مک بوک یکی از محصولات شرکت اپل است. این لپ‌تاپ قدرتمند که دارای پردازنده‌های شرکت اینتل است، کارایی بالایی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آروند، اولین مک‌بوک در سال ۲۰۰۶ توسط اپل معرفی شد که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. از مزایای این لپ‌تاپ شگفت‌انگیز می‌توان به وزن سبک و قابلیت جابجایی آسان آن، سخت‌افزار جذاب و قابلیت‌های آن، حافظه‌ی داخلی بالا اما غیرقابل ارتقا، ایمن در برابر ویروس‌ها و بدافزارها، قابلیت آپدیت آسان سیستم عامل، اتصال و همگام شدن با سایر محصولات اپل، عمر نسبتاً بالای باتری و سرعت بالای شارژ شدن آن و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات اپل نسبت به سایر محصولات دیجیتال هم رده‌ی خود قیمت بالاتری دارند که البته این موضوع به دلیل کارایی بالا و حرفه‌ای بودن این محصولات است. هزینه‌ی تعمیرات این دستگاه‌های دیجیتالی گران قیمت به همان نسبت بالاتر است.

اگرچه اپل برندی پرآوازه است اما حتی این برند هم گاهی اوقات نیاز به تعمیر یا تعویض دارد که این مشکلات هم به صورت سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری بروز می‌کنند. اپل در ساخت لپ‌تاپ‌های خود از قطعات چندین شرکت متفاوت استفاده کرده که هر کدام از این قطعات هم ممکن است دچار مشکل شوند.

با هزینه‌های بالای تعمیرات بهترین تصمیم آن است که تعمیر مک‌بوک خود را به دست افراد حرفه‌ای و متخصص بسپارید چرا که افراد ناوارد فقط مشکلات پیش آمده دو چندبرابر می‌کنند و این مساله برای شما هزینه‌های بیش‌تری به دنبال خواهد داشت.

قطعات استفاده شده در مک‌بوک‌ها اصل هستند و نکته‌ی مهم در بحث تعمیرات این است که در تعویض قطعات هم از قطعه‌های اصل و با کیفیت استفاده شود.

اگر در تعویض قطعات مشکل‌دار مک‌بوک شما از قطعات غیراصل و تقلبی استفاده شود، نه‌تنها ممکن است دستگاه‌تان دچار مشکل شود بلکه مجبورید مدام قطعات مختلفی خریداری کرده و دستگاه‌تان را به دست تعمیرکاران مختلف بسپارید.

اگر در همان ابتدا دقت کنید و بهترین و معتبرترین مرکز تعمیرات تخصصی مک‌بوک اپل را پیدا کنید، دیگر به مشکلات ذکر شده برنخواهید خورد.

تعمیرات مک‌بوک با آروند

به‌ طورحتم کسانی که مک‌بوک‌شان به مشکل برخورده است، ترجیح می‌دهند مشکل‌شان در کم‌ترین زمان و بدون دردسر برطرف شود و این دقیقاً مسئولیتی است که برعهده‌ی تعمیرکاران حرفه‌ای بوده و کافی است شما آن‌ها را انتخاب کنید.

شرکت آروند که شاید با نام "گارانتی آروند" بیش‌تر شناخته شده باشد، تعمیرات انواع گجت‌های دیجیتالی از جمله مک‌بوک اپل را انجام می‌دهد. آروند مجموعه‌ای مطمئن با متخصصان حرفه‌ای در زمینه‌ی تعمیرات است که بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید تعمیر دستگاه لپ‌تاپ مک‌بوک خود را به آن بسپارید.

از خدمات تعمیراتی آروند برای مک‌بوک اپل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· تعمیر پاور مک‌بوک

· تعویض فلت مک‌بوک

· تعویض رم و هارد مک‌بوک

· تعمیر/تعویض برد مک‌بوک

· تعویض دوربین و اسپیکر

· تعمیر/تعویض کیبورد و ترک پد

· تعمیر/تعویض باتری و شارژر

· تعویض صفحه نمایش و تاچ بار

· نصب و آپدیت سیستم عامل و نرم‌افزار

· بازیابی اطلاعات به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

· تعمیر مشکلات خنک کنندگی سیستم فن و هیت سینک

چه مشکلاتی بیشترین مراجعه را دارند؟

تعمیر کیبورد مک بوک

تعمیرات کیبورد در مک‌بوک یکی از عواملی است که بیش‌ترین مراجعه را دارد. نقص در کیبورد به عواملی مانند رطوبت و آب ریختگی، ضربه و مشکلات نرم‌افزاری بستگی دارد که در برخی موارد کارکرد کیبورد را محدود کرده و در برخی موارد هم به کلی کیبورد از کار می‌افتد.

تعمیر باتری مک بوک

باتری یکی از اجزای مهم در وسایل الکترونیکی است که اگر درست کار نکند، شارژ دستگاه به سرعت تمام شده و سرعت کار شما پایین خواهد آمد چرا که مدام باید باتری دستگاه را شارژ کنید تا بتوانید کارتان را ادامه دهید.

ممکن است ایراد پیش آمده از شارژر دستگاه هم باشد و برای تعمیر شارژر ابتدا آداپتور آن را بررسی می‌کنند، خرابی شارژر در اثر گذشت زمان می‌تواند به باتری دستگاه مک‌بوک شما آسیب بزند. بهتر است سریع‌تر شارژر مشکل‌دار را تعمیر کنید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا برای تعمیر یا تعویض باتری نباشید.

متخصصان حرفه‌ای تعمیر مک‌بوک ابتدا دستگاه را بررسی کرده و عیب‌یابی می‌کنند، اگر قطعه‌ای ایراد داشته باشد و قابل تعمیر باشد آن را تعمیر می‌کنند و اگر در نهایت امکان تعمیر وجود نداشته باشد، قطعه‌ی مورد نظر را تعویض می‌کنند.

اما بهتر است بدانید اگر دستگاه خود را نزد تعمیرکاران غیرحرفه‌ای و سودجو ببرید، نه‌تنها قطعات اصلی مک‌بوک‌تان را با قطعات تقلبی تعویض می‌کنند، بلکه هزینه‌های بالایی هم جهت تعمیرات بی‌ارزش از شما دریافت خواهند کرد پس در انتخاب محل تعمیر، نهایت سعی خود را به کار بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لپ تاپ مک بوک ی تعمیرات حرفه ای لپ تاپ مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت

به گزارش خبرنگار مهر، شمس‌الدین جمشیدی امروز چهارشنبه در ستاد برداشت محصولات کشاورزی پلدختر، اظهار داشت: ۵۶ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی شهرستان پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت.

وی اظهار کرد: سطح زیر کشت قابل‌برداشت حدود ۲۹ هزار هکتار شامل گندم آبی و دیم، ۲۰ هزار هکتار جو دیم و هفت هزار و ۴۰۰ هکتار کلزا در شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: چهار کمیسیون در پلدختر و یک کمیسیون در شهرستان معمولان کار خرید محصولات مازاد بر مصرف شهرستان را به عهده دارند.

جمشیدی، افزود: پیش‌بینی تولیدات کشاورزی شهرستان حدود ۷۰ هزار تن انواع محصولات زراعی است و حدود ۳۲ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی گفت: نرخ خرید گندم تضمینی هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کلزا ۳۵ هزار تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: مشکلات اساسی شهرستان‌های پلدختر و معمولان نبود جاده‌های دسترسی است که متأسفانه جهاد کشاورزی شهرستان هیچ‌گونه ماشین‌آلاتی ندارد و دراین‌رابطه نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های شهرستان از جمله راهداری که سال‌های گذشته به طور ویژه مساعدت داشتند، احساس می‌شود.

جمشیدی، یادآور شد: میزان نیاز سوخت کمباین‌های فعال حدود ۹۶۰ هزار لیتر است که توسط شرکت فرآورده‌های نفتی تأمین خواهد شد.

وی افزود: پنج اکیپ، کارن نظارت بر برداشت را انجام می‌دهند و اواخر اردیبهشت برداشت در مناطق جنوبی شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، گفت: این مدیریت آمادگی کامل برای برداشت و خرید محصولات کشاورزی شهرستان که نتیجه زحمات حدود ۹ ماهه کشاورزان است را دارد و امید است به طور مطلوب صورت گیرد.

کد خبر 6087702

دیگر خبرها

  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد