Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:56:34 GMT

فیلم/ آتش زدن پرچم اسرائیل در سودان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۲۷۹

فیلم/ آتش زدن پرچم اسرائیل در سودان

جوانان سودانی در اعتراض به عادی‌سازی روابط بین سودان و رژیم صهیونیستی، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جوانان سودانی روز چهارشنبه در جریان تظاهرات اعتراضی علیه دولت انتقالی این کشور به دلیل سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۹۹ شنبه ۳ آبان | ساعت:11:52 دانلودDownload کلیدواژه: دانا سودان اسرائیل آتش زدن پرچم اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/تحقق جهش تولید در گرو حمایت از صنایع کوچک فیلم/بدون تعارف با بزرگترین پدر ایران فیلم/ شلیک موفق موشک‌‌های پدافندی باور ۳۷۳ فیلم/ نقاره‌زنی حرم رضوی پس از ۶۳ روز فیلم/کنایه جهانگیری به خودش یا روحانی؟ صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، کابینه رژیم صهیونیستیی امروز یکشنبه دربارهٔ توقف فعالیت شبکهٔ الجزیره در فلسطین اشغالی به اجماع رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل دربارهٔ این تصمیم نوشت: «الجزیره یک شبکهٔ تهییج‌کننده است.»

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی هم الجزیره را یک شبکهٔ «آسیب‌رسان به امنیت اسرائیل» دانست و گفت: این تصمیم بلافاصله وارد فاز اجرا خواهد شد.

شبکه الجزیره تاکنون بسیاری از اقدامات ضدبشریِ ارتش اسرائیل را در نوار غزه فاش کرده و تعدادی از خبرنگاران این شبکه و اعضای خانواده‌های آنان تاکنون در حملات اسرائیل به غزه به شهادت رسیده‌اند.

گانتز: بستن دفتر الجزیره شانس توافق را کاهش می‌دهد

بنی گانتز، وزیر کابینه جنگی اسرائیل در واکنش به این خبر گفت: تصمیم بستن دفتر خبرگزاری الجزیره در اسرائیل همزمان با مذاکرات در قاهره، شانس به نتیجه رسیدن این مذاکرات را کم می‌کند.

گانتز و دیگر وزیران هم‌حزبی او رأی گیری امروز کابینه نتانیاهو برای بستن دفتر خبرگزاری الجزیره را تحریم کردند.

گانتز همچنین گفته با این اقدام در مجموع موافق است ولی زمان‌بندی آن را مناسب نمی‌داند.

به گفته ناظران، این تصمیم اختلافات میان قطر که صاحب این شبکه تلویزیونی است و رژیم صهیونیستی را در میانه مذاکرات حماس و اسرائیل تشدید خواهد کرد.

نتانیاهو پیش از این الجزیره را متهم کرده و گفته بود: «این شبکه تلویزیونی به امنیت اسرائیل لطمه وارد کرده، فعالانه در کشتار ۷ اکتبر (۱۵ مهر)  علیه اسرائیلی‌ها مشارکت کرده وعلیه ارتش اسرائیل فتنه‌گری کرده است.»

پس از اصرار نخست‌وزیر اسرائیل، پارلمان رژیم صهیونیستی ( کنست) در تاریخ ۱۳ فروردین، قانونی موقت موسوم به «قانون الجزیره» را  تصویب کرد که به کابینه اجازه تعطیلی این شبکه را می‎داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف