Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@04:00:16 GMT

واکنش ایران به اهانت به ساحت پیامبر (ص) در فرانسه

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۴۴۳

واکنش ایران به اهانت به ساحت پیامبر (ص) در فرانسه

به گزارش الف، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز شنبه در پی استمرار لجوجانه اقدامات اهانت آمیز به ساحت پیامبر رحمت (ص) در فرانسه که در کمال تاسف در مواردی با حمایت برخی مقامات رسمی نیز همراه بوده است، هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبران الهی، خصوصا خاتم آنها رسول مکرم اسلام را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: بدون شک تحرکات و اقدامات غیرقابل قبول و خشن سر زده از سوی معدود افراطیون که نشات گرفته از یک تفکر افراطی و انحرافی در جهان اسلام بوده که از قضا صاحبان آن از شرکای سیاسی نزدیک به غرب و آمریکا نیز می باشند، به هیچ وجه نمیتواند توجیهی برای توهین و بی احترامی به شخصیت آسمانی و مورد احترام یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان در جهان باشد.

خطیب‌زاده تاکید کرد: بدون شک موضع غیرقابل توجیه مقامات فرانسوی، پاسخ مناسب و مدبرانه به افراطی‌گری و خشونتی که در جای خود محکوم است، نمی‌باشد و بیش از پیش موجب تنفرپراکنی می‌گردد، کما اینکه شاهد برخی حرکات مشکوک و منزجرکننده در توهین به ساحت قرآن از سوی معدود جریانات افراطی اسلام‌ستیز در برخی کشورهای اروپایی هستیم که شدیدا محکوم هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اعلام همراهی با موضع کشورهای اسلامی در محکومیت اینگونه تحرکات، توهین به ارزش های اسلامی و عقاید مسلمانان را غیر قابل قبول و مردود دانست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «عبا محمدنژاد» از شهرستان گمیشان با نوشتن یادداشتی با عنوان «موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی» به جنایات وحشیانه صهیونیست ها و مواضع مختلف کشورهای اسلامی و به ویژه حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین پرداخته است که متن کامل آن در ذیل می آید:
 
آیا نداهای مسلمین زجر کشیده ی غزه را در همین 6 ماه گذشته از رسانه های مختلف ماهواره ای و مجازی ندیده یا نشنیده اید که بیشتر از 33 هزار مسلمان در جلو چشم جهانیان و با حمایت کفار سکولار جهانی چون آمریکا و ناتو و بی خیالی حکومت های ترکیه، آل سعود، امارات، اردن، مصر و غیره توسط کفار صهیونیست قتل عام شده اند؟
 
حالا در برابر نظاره گر شدن اختیاری یا اجباری مسلمین متفرق سراسر دنیا، ایران به عنوان پرچمدار جبهه ای در برابرِ کفار سکولار و اشغالگر به رهبری آمریکا و ناتو و به صورت خاص در برابر حکومت اشغالگر صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی فلسطین قرار گرفته است، و در میان تمام حکام حاکم بر سرزمین های اسلامی، ایران با جرأت و شجاعت چند دهه است به صورت غیر مستقیم و از کانال متحدینش و هم اکنون به صورت مستقیم این جرثومه ی فساد را مورد هدف قرار داده و به این فرض عین عمل کند.
 
این منهج اهل سنت و جماعت در طول تاریخ بوده است: حمایت و پشتیبانی از هر مسلمانی علیه هر کافری؛
 
هیچ مسلمانی نیست که از این حمله بدش بیاید، تضعیف اسرائیل آرزوی هر مسلمانی است.
 
به صورت بسیار مشکوکی بعضی از اکانت های مجهول به صورت هدفمند مشغول تخریب حمله ایران به رژیم منحوس اسرائیل هستند و مشغول شبهه پراکنی هستند و می گویند این حمله نمایشی بود.
 
آری نمایش هم بود، نمایش اقتدار قدرت نظامی ایران و ضعیف و شکننده نشان دادن اسرائیل.
 
چون ایران کسی از یهودیان را در این حمله نکشته است پس این حملات نمایشی است! اما باید دانست که پایگاه نظامی نواتیم که اسرائیل از آنجا به غزه و دیگر مکان ها حمله می کند را مورد حمله قرار داده و خسارات زیادی به آن وارد کرده است و طبق گزارش کانال های خبری حداقل 40 نظامی در این پایگاه کشته شده اند و این دستاورد بزرگی است.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد