Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:28:25 GMT

خرید «مش میلگرد» و سایر مصالح ساختمانی از مرکز مصالح

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۵۱۳

خرید «مش میلگرد» و سایر مصالح ساختمانی از مرکز مصالح

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از اولین اموری که در هنگام ساخت و ساز اهمیت دارد خرید محصولاتی مانند میلگرد تیر آهن سیمان آجر و یا حتی مش میلگرد و رابیتس می‌باشد، بسیاری از سازندگان با مراکزی کار می‌کنند که به صورت مستقیم این مصالح را برای سازندگان تأمین می‌کنند.

در برخی از پروژه‌های عظیم سازندگان به صورت مستقیم با کارخانه کار می‌کنند و مایحتاج خود را از آنها می خرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد این دست از محصولات می‌تواند شما را در خریدی هرچه دقیق‌تر یاری کند.

در این نوشته ما می‌خواهیم که به صورت خاص بر روی خرید میلگرد، مش میلگرد و رابیتس متمرکز شویم.

نکاتی که برای خرید مش میلگرد، میلگرد و رابیتس حیاتی است.

ابتدا به معرفی این محصولات می‌پردازیم. برای خرید میلگرد باید بدانیم که میلگرد چیست این محصول یک رشته آهنی یا فولادی با قطرها و طرح‌های متفاوت است که به طور معمول در سازه‌های بتنی برای ایجاد استحکام استفاده می‌شود. در واقع بتن بدون میلگرد در ساختمان سازی نقش چندانی نخواهد داشت. حال که می‌دانیم میلگرد چیست و چه کاربردهایی دارد به انواع آن می‌پردازیم. از نظر ظاهری میلگرد دو نوع ساده و آجدار دارد. از نوع ساده در درز انقباض استفاده می‌شود که مانع از ترک برداشتن بتن می‌شود. از میلگرد های آجدار، بیشتر برای سازه‌ها استفاده می‌شوند چون از انعطاف پذیری و مقاومت بالایی نسبت به میلگرد های ساده دارند.

از مش میلگرد بیشتر برای استحکام در سطوح افقی بتنی استفاده می‌شود. مصارف توری مش عمدتاً در ایجاد ساختمان‌ها و کف در داخل بتون می‌باشد و این روزها یکی از متداول‌ترین روش‌های ساخت و ساز در ساختمان‌ها و پروژه‌های عمده را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، مش بر اساس استانداردهای ایران عبارت است از بافت هندسی میلگردهای عرضی و طولی که با زاویه‌های قائم نسبت به یکدیگر قرار گرفته باشند و در کلیه‌ی نقاط تقاطع هم به همدیگر جوش شده باشند. در هنگام خرید مش میلگرد حتماً به نقاط تقاطع آن توجه کنید. رابیتس یک ورق شبکه ای فلزی است که دارای ظاهری متفاوت با ورق ساده فلزی است و دارای چشمه‌هایی در اندازه‌های متفاوت است. تولید رابیتس در انواع متنوعی صورت می‌گیرد. تعداد ستون‌های رابیتس و اندازه‌ی چشمه‌های آن در قیمت رابیتس یا به اصطلاح مؤثر است. با توجه به مزایای این ورق مشبک استفاده از آن بسیار گسترده است. عمده مصرف آن در صنعت ساخت و ساز است. این ورق مشبک بیشتر برای انجام گچ کاری سقف، سیمان کاری نما و همچنین نگه داری ملات به منظور سنگ کاری استفاده می‌شود.بنابراین در هنگام خرید رابیتس باید در نظر داشته باشید که از آن برای چه کاری استفاده می‌کنید.

جهت خرید مش میلگرد، میلگرد و رابیتس به کدام مرکز مراجعه کنیم؟

یکی از مراکزی که در تهران نامین کننده کلیه نیازهای ساختمانی می‌باشد مرکز مصالح می‌باشد.

مرکز مصالح بزرگترین وکامل ترین شرکت تهیه و پخش و صادرات کلیه مصالح ساختمان اعم از انواع آهن آلات و ملزومات تاسیساتی و حرارتی برودتی ساختمان است.

‎شرکت مرکز مصالح در زمینه تهیه، سفارش، خرید و صادرات محصولات آهن اعم از، میلگرد تیرآهن، نبشی و ناودانی، مش میلگرد، رابیتس و ورق و در زمینه تأسیسات کلیه نیازها ساختمان اعم از لوله پلیکا یزد پلیمر گلپایگان و اتصالات ونصبیات بهداشتی و لوازم آتش نشانی آبرسانی را بطور مستقیم از کارخانه‌های مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه ارائه می‌دهد.

‎این شرکت در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است و از روز اول به بهترین شکل به مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه می داده و می‌دهد.

‎این شرکت متخصص در تهیه نیاز ساختمان سازان در زمینه خرید مصالح است تا سازندگان محترم با آسودگی خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت در امر خرید و دریافت اطلاعات فنی دقیق در محصولات و تنوع قیمتی نسبت به کیفیت به راحتی مایحتاج خود را تأمین کنند.

‎این شرکت عرضه مصالح ساختمانی خود را توسعه داده تا مشتری بعد از اطمینان خود نسبت به شرکت بتواند اکثر مصالح خود را از یک مجموعه با اطمینان خاطر و اتلاف وقت کمتری خرید نماید.

‎مرکز مصالح با داشتن کادری مجرب متشکل از مهندسین و تکنسین‌های متخصص در تمامی زمینه‌های صنعت ساختمان بر این باور است تا تمامی نیازهای مشتریان چه در زمینه تهیه و چه در زمینه صادرات و اجرا را برآورده سازد.

‎اخیرا شرکت مرکز مصالح با قالب‌های نوین وافل خود خدمات فنداسیون و سقف ریزی ساختمان را به مجموعه خود اضافه نموده که در امر اسکلت بتنی و سقف‌های ساختمان کاهش چشمگیر هزینه‌ها را در بر گرفته.

‎مشتریان می‌تواند با تماس با مجموعه مرکز مصالح از مشاوره رایگان در کلیه زمینه‌های ساختمان از خرید مصالح تا اجرای آن بهره ببرند

تلفن: ۶۶۱۴۳۸۸۱ - ۰۲۱_ ۶۶۱۴۶۹۵۸– ۰۲۱

همراه: ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ مهندس آقایی

آدرس وب سایت رسمی : www.markazei.com

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5055212

منبع: مهر

کلیدواژه: مصالح ساختمانی بازار مصالح ساختمانی میلگرد ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان استفاده می شود مرکز مصالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر