Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی به شهروندان خود هشدار داد به دلیل احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق وزش بادهای فصلی از سمت چین به این کشور، از منازل خود خارج نشوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، رودونگ سینمون، روزنامه رسمی کره شمالی روز پنجشنبه نوشت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان لزوم رسیدگی به گرد و خاک‌های زرد و اتخاذ اقدامات مربوطه بیش از هرزمانی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه کره شمالی گفته که مردم باید از انجام فعالیت‌های خارج از خانه امتناع کرده و از دستورالعمل‌های صادر شده مانند زدن ماسک در زمان حضور در خارج از خانه پیروی کنند.

کره شمالی تاکنون هیچ گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور منتشر نکرده و اقدامات کنترلی در مرزهای این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس بسیار شدید است.

شبکه KRT روز چهارشنبه اعلام کرد که گردوخاک ها می تواند حاوی مواد مضری مانند فلزات سنگین و یا ویروس باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی‌سی‌ان‌ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

منبع: ایرنا

tags # کره شمالی ، اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • آسمان قزوین فردا ابری است