Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@03:39:42 GMT

شمارنیروهای ناتودرعراق افزایش‌می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۵۶۴

دبیرکل ناتو اعلام کرد، وزرای دفاع کشورهای عضو خواهان تقویت حضور نیروهایشان در عراق هستند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کنفرانس مطبوعاتی که پس از نشست مجازی وزای دفاع کشورهای عضو در بروکسل برگزار شد، اظهار کرد: وزرای دفاع کشورهای عضو، فرماندهان نظامی در کشورهای خود را مامور کردند افزایش قدرت نیروهای خود در عراق را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استولتنبرگ گفت: هنوز صحبت درباره تعداد دقیق افراد هیات پس از توسعه نیروها زود است اما تعداد آنها بسیار بیشتر از تعداد فعلی خواهد بود.

دبیرکل ناتو با اشاره به اینکه یک طرح تفصیلی برای توسعه هبات در عراق طی نشست آتی وزرای دفاع ناتو مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: ما در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی جزئیات آن هستیم.

او افزود: به دلیل شیوع کرونا تعداد اعضای هیات کاهش یافت و در حال حاضر مربی‌ها و دیگر افراد بازگردانده شدند و هیات اکنون با قدرت کامل خود در حال فعالیت است. منبع: ایسنا برچسب ها: نیروهای ناتو ، عراق ، افزایش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیروهای ناتو عراق افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا