Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از واحدهای دانشگاهی خاش، چابهار، ایرانشهر و زاهدان بازدید کرد.

فداکار در نشست صمیمانه با تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد خاش با اشاره به عملکرد سامانه آموزشیار، گفت: استفاده از سامانه آموزشیار انقلابی بزرگ در حوزه آموزش دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از این سامانه بسیاری از مشکلات واحدهای دانشگاهی را در زمینه امور آموزشی برطرف می‌کند.

وی با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

لزوم معرفی ایده‌های کاربردی و دانش‌بنیان برای اخذ تسهیلات

فداکار همچنین در نشست صمیمانه با اعضای هیأت رئیسه، هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد چابهار، گفت: چابهار ظرفیت‌های خوبی دارد، دانشگاه باید در تأمین و تسهیل تجهیزات و امور مورد نیاز برای همکاری با صنعت، اقدامی مؤثر انجام دهد و ایده‌های دانش‌بنیان و کاربردی را معرفی کند تا در حد امکان برای آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

وی از ارائه تسهیلات به استادان و کارکنان دانشگاه خبر داد و افزود: شرایط استفاده همکاران از این تسهیلات فراهم شده و درباره تبدیل وضعیت کارکنان، اقداماتی صورت گرفته و واگذاری حداکثری اختیارات به استان‌ها و تسهیل فعالیت‌ها و امکانات رفاهی کارکنان از اولویت‌های کاری است.

کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد ایرانشهر به زمین زده شد

همچنین فداکار به همراه سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر بازدید کردند.

در این بازدید کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر به زمین زده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در جلسه‌ با اعضای هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر از اختصاص وام به دانشجویان و کارمندان با همکاری بانک رسالت خبر داد.

وی در مورد چشم‌انداز حوزه‌ اداری و مالی دانشگاه آزاد ، گفت: ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک اصلاح‌ می‌شود‌. با توجه به پایین‌بودن حقوق کارکنان واحدهای‌ مرزی‌ دانشگاه آزاد، ردیف حق مرزی به لیست حقوق آنان افزوده‌ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد کارکنان دانشگاه آزاد کارکنان دانشگاه دانشگاه آزاد واحد حقوق و دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید