Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیمان صابریان» روز شنبه در همایش امنیت، سلامت و ایمنی افزود: ماموریت‌های اورژانس با همکاری پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان بدون تداخل و در کنار یکدیگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پایتخت به دلیل موقعیت جغرافیایی و حساسیت‌هایی که دارد آبستن حوادث مختلفی است، اظهار کرد: در سال گذشته هیچکس فکر نمی‌کرد به شرایطی برسیم که یک بیماری مانند «کرونا» بتواند اینقدر در کشور نفوذ کند و برای همه مشکل‌ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس تهران گفت: اکنون نباید تمام تمرکزمان را روی کرونا بگذاریم زیرا ممکن است حوادث دیگری رخ دهد و ما از آن غافل بمانیم؛ در نتیجه باید در همین راستا هم افزایی‌های لازم را در بین تمام ارگان‌ها داشته باشیم.

مردم دنیا در مواقع اضطراری تنها با یک شماره تماس می‌گیرند نه چند شماره

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران نیز در همایش امنیت، سلامت و ایمنی اظهار کرد: در بسیاری از نقاط دنیا مردم در مواقع اضطراری فقط با یک شماره مرکز اضطراری تماس می‌گیرند اما در ایران هنوز این اتفاق روی نداده و وقت آن رسیده است که در تهران نیز بستر مناسبی برای این کار فراهم شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های شهر نیاز به توجه بیشتری دارد و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها کنار هم قرار گیرند و به‌هم کمک کنند تا حوادث از سه بعد «ایمنی، امنیتی و سلامت» کاهش یابد.

داروری گفت: قرار گرفتن سازمان‌ها و نهادهای مختلف کنار یکدیگر منجر به هم‌افزایی می‌شود و نباید فکر کنیم اگر سازمان‌ها در حوادث با هم ادغام شود و در کنار یکدیگر قرار گیرد، منجر به تداخل در انجام وظایف‌شان می‌شود.

۱۷ هزار ماموریت در تهران در ۶ ماه گذشته انجام شد

سردار پرویز یعقوبی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم گفت: امروز ۴۰۰ نفر در این همایش حضور دارند که نشان از همکاری مستقیم تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در تهران دارد.

وی با بیان اینکه تهران با ۱۳ میلیون جمعیت، ۲۰ میلیون تردد روزانه، ۲۱ نقطه حاشیه‌نشین و چهار میلیون خودرو و سه میلیون موتورسیکلت نظارت دقیق‌تری را می‌طلبد، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور ۲۰ روز ملی و مناسبتی داریم که با توجه به فعالیت سازمان‌های مختلف در حوادث این روزها اهمیت ویژه‌ای دارد.

تهران هر لحظه در صدد یک اتفاق است

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم در همایش «امنیت، سلامت و ایمنی» اظهار کرد: تهران هر لحظه در صدد یک اتفاق و حادثه بوده و به همین دلیل است که می‌گوئیم باید «ایمنی، سلامت و امنیت» بین‌ِبخشی باشد و دستگاه‌های مختلف در این زمینه با هم تعامل کنند.

وی با بیان اینکه زمان آن فرا رسیده که فعالیت‌های مربوط به حوزه‌های امنیت، سلامت و ایمنی دستگاه‌های مختلف در کنار هم قرار گیرد، افزود: دستگاه‌های مختلف باید در مسیر اسلام ناب با قدرت گام بردارند زیرا دشمن تمام تلاش خود را علیه بر زمین‌زدن این کشور هزینه کرده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: سامانه یکپارچه «فرماندهی و کنترل بین پلیس و سازمان‌های دیگر» به زودی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود که چنین اقدامی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

برچسب‌ها آتش نشانی ویروس کرونا سازمان اورژانس تهران اختلال استرس پس از حادثه سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران پلیس تهران بزرگ تماس اضطراری پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی ویروس کرونا سازمان اورژانس تهران اختلال استرس پس از حادثه سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران پلیس تهران بزرگ تماس اضطراری آتش نشانی ویروس کرونا سازمان اورژانس تهران اختلال استرس پس از حادثه سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران پلیس تهران بزرگ تماس اضطراری اخبار کنکور سلامت و ایمنی تهران بزرگ دستگاه ها سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود