Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادیو نمایش در کنار پخش نمایش‌ها و برنامه‌های جدیدش، ۲ ویژه‌برنامه ماجراهای کروناتیک و نشان سلیمانی را هر روز ساعت ۸:۳۰ و ۱۰:۳۰ صبح تدارک دیده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این هفته رادیو نمایش با پخش نمایش‌ها و برنامه‌های رادیویی جدید با دست پر به استقبال آبان 1399 می‌رود.

سریال‌های جدید رادیویی «خانه خورشید» ، «مسیر حق» و «امین کاروان» که از تولیدات اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو و به سفارش شبکه‌های رادیویی سلامت، نمایش و ایران‌ از آنتن این شبکه‌های رادیویی پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پخش برنامه  نمایشی ماجرای کروناتیک، برنامه نشان سلیمانی و یادنامک نیز از آنتن شبکه رادیویی نمایش آغاز شد.

زمان پخش و موضوع این سریال ها و برنامه‌های جدید به شرح زیر است:

سریال رادیویی  14 قسمتی « خانه خورشید» به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی مهرداد عشقیان با درون مایه‌ای اجتماعی اخلاقی ساعت 21:15 از شبکه رادیویی سلامت و ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

سریال رادیویی پنج قسمتی «مسیر حق» به نویسندگی اکبر خورد چشم و کارگردانی نازنین مهیمنی اشاره‌ای به زندگی شهید حسین فهمیده و جوان بازیگری دارد که به دلیل شباهت چهره به ایشان، برای بازی در نقش شهید حسین فهمیده انتخاب می‌شود اما در این بین اتفاقاتی می‌افتد که شنیدنی است. «مسیر حق» از امشب ساعت 22 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

سریال رادیویی «امین کاروان» نیز به نویسندگی اکبر خورد چشم و کارگردانی امیر زنده دلان درباره تحقیق  دو مرد یهودی در مورد رسالت پیامبر(ص) است که از امشب ساعت 22:30 روی آنتن رادیو ایران می‌رود و ساعت 23:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

از این هفته برنامه  رادیویی «یادنامک» نیز به تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی و خوانش اکبر ملایی هر روز ساعت 15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود که براساس کتاب یادنامک شامل آثار منتخب اولین کنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع مقدس است. سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با همکاری نشر صریر این آثار را منتشر کرده است. این خاطرات به چند دسته تقسیم و شامل نبرد در غرب، نبرد در جنوب، زنان در جنگ، کودکان در جنگ و شهرهای مرزی و اسارت می‌شود.

همچنین برنامه رادیویی –نمایشی «ماجراهای کروناتیک » به کارگردانی بهرام سروری‌نژاد، با موضوعات به‌روز که به بیماری کرونا مربوط می‌شود، هر روز ساعت 8:30 از این شبکه رادیویی پخش می‌شود و ویژه‌برنامه «نشان سلیمانی» رادیو نمایش که به جشنواره‌ای با همین عنوان که به رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی می‌پردازد، هر روز ساعت 10:30 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در ساخت نمایش‌ها و برنامه‌های متنوع رادیویی، تهیه‌کنندگان، صدابرداران، بازیگران و افکتورهای هنرمند اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش نقش مهمی داشته‌اند.

کتاب‌های گویای رادیو به مناسبت میلاد پیامبر اسلام/ اختتامیه جشنواره کودک، "زنده" پخش می‌شوداخبار تلویزیون|یادی از ماه‌چهره خلیلی در رادیوفیلم/ ربیع‌الاول، کنداکتورِ شبکه‌های استانی را تغییر دادزنگ تربیت‌بدنی در رادیو ورزش به صدا درآمدبازگشت "صبح جمعه با شما" بدون جاویدنیا/ طنازان رادیو نوروز 1400 به تلویزیون می‌آیند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیامبر ص رسانه ملی رادیو رادیو نمایش شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیامبر ص رسانه ملی رادیو رادیو نمایش نشان سلیمانی رادیو نمایش روز ساعت پخش می شود نمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری۰۰:۰۰
شب های ایران۰۲:۰۰
کتاب شب۰۲:۱۰
سازیان۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح۰۳:۱۵
آوای کتاب۰۳:۳۰
اجابت۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح۰۵:۳۰
روایت راوی۰۶:۱۰
چشمه سار ادب۰۶:۳۰
اخبار سراسری۰۷:۰۰
سلام یاشایش۰۷:۱۰
خبر سراسری۰۸:۰۰
ایستکلر۰۸:۳۵
قاصدک۰۹:۰۰
شهریمیز۰۹:۳۰
اخبار استان۱۰:۰۰
سئوگی سارایی۱۰:۰۵
جوانه های چی چست۱۱:۴۰
جهش۱۲:۰۰
پیام چی چست۱۲:۲۵
ائل سوزی۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری۱۲:۵۰
جوانه های چی چست۱۳:۳۰پخش زنده
خبر سراسری۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها۱۴:۴۵
شما بپرسید۱۵:۰۰
اخبار استان۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات )۱۷:۰۰
پیام چی چست۱۸:۴۰
قند پارسی۱۸:۴۵
کندیمیز۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش)۲۰:۳۰
اخبار سراسری۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان۲۱:۳۵
خبر کردی۲۱:۴۵
شب بخیر کردی۲۲:۰۰
آشوری۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه پنجم اردیبهشت
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم