Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:54:32 GMT

لحظه به لحظه با اولین ال کلاسیکوی فصل

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۷۸۱

لحظه به لحظه با اولین ال کلاسیکوی فصل

بارسلونا و رئال مادرید از ساعاتی دیگر اولین ال کلاسیکوی فصل 2020-2021 را در نوکمپ برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت به آغاز اولین ال کلاسیکوی بدون تماشاچی تاریخ باقی مانده است. بحران اپیدمی کرونا باعث شده یکی از بزرگترین جدالهای فوتبالی دنیا در شروع فصل 2020-2021 در نوکمپ خالی از تماشاچی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازی برای هر دو تیم اما از اهمیت زیادی برخوردار است. هر دو تیم بازی‌های قبلی خود در لالیگا را با شکست پشت سر گذاشته اند ولی رئال از این نظر با وضعیت بغرنج تری روبرو است چرا که لوس بلانکوس بعد از شکست مقابل کادیز در لالیگا در لیگ قهرمانان هم مقابل شاختار شکست خورده و حالا ال کلاسیکو برای زیدان عملاً حکم بازی مرگ و زندگی را پیدا کرده.

 

در سوی دیگر میدان هم رونالد کومان چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارد. او که به عنوان بازیکن بارسا بارها تجربه حضور در ال کلاسیکو را دارد امروز برای اولین بار در کسوت سرمربی در این دیدار حضور خواهد داشت.

 

 

13:15 لیونل مسی با 26 گل زده در تاریخ ال کلاسیکو بهترین گلزن تاریخ این رقابتها است. او با نزدیک ترین رقیبانش دی استفانو و کریستیانو رونالدو اسطوره های رئال مادرید که هر دو 18 گله هستند فاصله زیادی دارد و بر خلاف آنها هنوز این بخت را دارد که بر آمار گلزنی خود بیفزاید.

 

 

13:00 ال کلاسیکو در تاریخ خود بارها شاهد تنش درون زمین و درگیری بازیکنان دو تیم بوده و تصاویر برخی از این درگیری‌ها به تصاویری تاریخی و ماندگار تبدیل شده است. با اینکه عدم حضور تماشاچی احتمالاً از میزان تنش در بازی بکاهد ولی انتظار می‌رود امروز هم شاهد یک بازی درگیرانه از دو تیم باشیم.

 

 

12:45 ال کلاسیکوی امروز یک اهمیت آماری دیگر هم دارد. هر تیمی که امروز به پیروزی برسد می‌تواند در آمار پیروزی‌های تاریخی از رقیب خود پیش بیفتد. چرا که هم رئال مادرید و هم بارسا تا این لحظه هر کدام با 96 پیروزی در تاریخ ال کلاسیکو برابر هستند.

 

 

12:30 تاریخ ال کلاسیکو شاهد پیروزی های بزرگ دو تیم بر حریف شان بوده که بزرگترین آنها به پیروزی 11-1 رئال بر بارسا می گردد. این در حالی است که در سالهای اخیر تعداد پیروزی های بزرگ بارسلونا نسبت به حریف مادریدی بیشتر بوده.

 

 

 

ال کلاسیکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ال کلاسیکو ال کلاسیکوی ال کلاسیکو دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم