Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:17:11 GMT

خبرهای جدید از کشفیات پلیس خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۰۹۱

خبرهای جدید از کشفیات پلیس خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته مأموران پلیس در خراسان جنوبی یک‌ تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

سرهنگ ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش مأموران جان‌برکف پلیس در خراسان طی یک هفته گذشته یک‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف‌شده است و مأموران ۱۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: طی هفته گذشته مأموران پلیس یک ‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ۱۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرشید با بیان اینکه ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف ‌شده است؛ افزود: مأموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۶۱ قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۴۳ سارق طی هفته روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیرشده به ۱۰۰ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و یادآور شد: طی هفته گذشته تلفات جاده‌ای ۸۳ درصد کاهش و مجروحان سوانح رانندگی طی همین مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.

محموله مواد مخدر با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاین نیز از کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان قاین خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک موتورسیکلت که با سرعت بالایی درحرکت بود مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: متهم بابی توجهی به ایست پلیس، متواری شد که بلافاصله مأموران با اجرای طرح مهار موتورسیکلت را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

زال بیکی تصریح کرد: مبازره بی‌امان با سوداگران مرگ قاطعانه ادامه دارد و اقدامات و شگردهای قاچاقچیان مانع از فرار آنان از چنگ قانون نخواهد شد.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سربیشه

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی سربیشه از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان و کشف ۸۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی سربیشه با دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک باند حرفه‌ای مواد مخدر که قصد دارند مواد مخدر، دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سربیشه افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع و نیز با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی، اعضای این باند را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه قاچاقچیان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۸۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

کارگر با اشاره به اینکه در این رابطه یک خودرو توقیف و چهار متهم دستگیرشده است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کشف ۴۶ کیلوگرم حشیش در طبس

سرهنگ ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴۶ کیلوگرم حشیش در شهرستان طبس خبر داد.

وی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی ده محمد شهرستان طبس، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۲۰۶ که از یزد به سمت بردسکن درحرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۶ کیلو و ۶۳۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جا ساز شده بود کشف کردند.

فرشید خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس مواد مخدر فرمانده انتظامی خراسان جنوبی سوداگران مرگ دستگیر کردند هفته گذشته کشف کردند مواد مخدر طی هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت