Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:16:42 GMT

حواشی عجیب در اردوی آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۲۳۶

حواشی عجیب در اردوی آلومینیوم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تاریخ ۲۹ مرداد با برتری مقابل داماش گیلان به لیگ برتر صعود کرد. حضور این تیم در لیگ برتر بدون حاشیه نبود و از همان روز‌های اول حاشیه‌های اراکی‌ها آغاز شد.

اولین حاشیه اراکی‌ها برگزاری جشن قهرمانی بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بود که دردسر زیادی برای آن‌ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برپایی این جشن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی آلومینیوم سازان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

در ادامه کار وضعیت بودجه و هیئت مدیره این تیم اوضاع نابسامانی داشت. حمید محرابی به دلیل عارضه قلبی از سمت مدیرعاملی استعفا داد و خلیل دارابی به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد. حضور دارابی در این تیم هم طولانی نبود و هفته گذشته اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.

از مشکلات دیگر آلومینیومی‌ها ورزشگاه اختصاصی این تیم است. ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به دلیل ۲۴ ایراد اساسی نمی‌تواند از بازی‌های لیگ برتر میزبانی کند. البته اراکی‌ها در تلاش برای رفع مشکلات ورزشگاه هستند، اما با توجه به شروع مسابقات لیگ در تاریخ ۱۶ آبان، زمان کافی برای رفع ایرادات ورزشگاه وجود ندارد.

از نقطه ضعف‌های مدیریتی آلومینیومی‌ها تاخیر در ورود به بازار نقل و انتقالات بود. آن‌ها جزو تیم‌هایی بودند که از بازار نقل وانتقالاتی جا ماندند، اما در نهایت موفق شدند ۱۴ بازیکن جذب کنند.

پس از جذب بازیکنان جدید اراکی‌ها قرارداد ۶ بازیکن از ۱۴ بازیکن تازه وارد را فسخ کردند. علت فسخ قرارداد این بازیکنان نارضایتی خطیبی (سرمربی آلومینیوم) از آن‌ها عنوان شده است، اما به ادعای خلیل دارابی (سرپرست سابق این تیم) تمامی فوتبالیست‌های تازه وارد با نظر خطیبی جذب شده بودند. ادعای دارابی را محمد خوشکنار (مدیر روابط عمومی باشگاه آلومینیوم) هم در مصاحبه‌ای تائید کرد.

حواشی آلومینیوم سازان به اینجا ختم نمی‌شود و بی تدبیری در کادر مدیریتی این تیم وجود دارد. تیم مدیریتی این باشگاه زمانی که بر سر تمرینات حاضر شدند با بازیکنان آلومینیوم عکس یادگاری می‌گیرند. آن‌ها در این عکس بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی را رعایت نکرده و ماسک نزده اند. به نظر می‌رسد اراکی‌ها از برگزاری جشن صعود به لیگ برتر خود درس عبرت نگرفته اند.

اوج حاشیه‌های آلومینیوم روز گذشته اتفاق افتاد. محمد علینژاد بازیکن این تیم پس از پایان تمرینات با یکی از هواداران این تیم درگیر شد. اگر برای این بازیکن مجازاتی در نظر گرفته نشود وجود چنین رفتار‌هایی در تیم عادی می‌شود.

البته این اولین باری نیست که بازیکنان آلومینیوم وارد درگیری می‌شوند. آن‌ها فصل گذشته هم پس از بازی با تیم هوادار در لیگ آزادگان با بازیکنان حریف و نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه درگیر شدند. اگر در آن زمان مجازات قابل قبولی برای اراکی‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید روز گذشته شاهد بی اخلاقی علینژاد نبودیم.

بیشتر بخوانید

رویای میزبانی اراکی‌ها از لیگ برتر روی هوا خروجی‌های جدید آلومینیوم مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا لیگ برتر اراکی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟