Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی ناجی معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در حال بررسی صحت تصویر نوزاد رها شده در اصفهان هستیم گفت: فرد منتشر کننده این خبر هنوز به تماس و پیام‌های مددکار ما برای پیگیری صحت و سقم این عکس پاسخ نداده است.

او افزود : این موضوع را از طریق مراجع مربوطه پیگیری کردیم که منبع انتشار این پیام را شناسایی کنیم تا پس از شناسایی از طریق مددکار مربوطه با این فرد ارتباط برقرار کنیم، اما چون این فرد شماره مددکار ما را می‌شناسد دیگر به تماس‌های او پاسخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان افزود: در ادامه برای این فرد پیامکی ارسال شد تا درباره مطلبی که منتشر کرده توضیح دهد که هنوز این کار را انجام نداده است و به همین دلیل ناگزیر شدیم مکاتبه‌ای با پلیس فتا داشته باشیم تا از طریق پلیس فتا درباره صحت و سقم این پیام بررسی لازم صورت گیرد.

ناجی ادامه داد: تا این مرحله برداشت من این است که این خبر کذب است و به هر حال اگر صحت داشت، منبع تولید آن با ما ارتباط برقرار می‌کرد همان‌گونه که در گذشته و در موارد مشابه با مددکار ما در مناطق حاشیه‌ای اصفهان ارتباط می‌گرفت.


هر زن معتاد می‌تواند تا ۱۲ نفر را درگیر اعتیاد کند

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان گفت: از منابع دیگری نیز این موضوع را پیگیری کردیم که آیا زن بارداری بوده که این خبر به او نسبت داده شود و تنها در یک مورد، مرکز کاهش آسیب‌های اعتیاد اداره‌کل بهزیستی استان گزارش داده که در هفته‌های گذشته زن باردار وابسته به مواد مخدر شناسایی شده و از طریق اورژانس اجتماعی بهزیستی و مرکز کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد از او خواسته شده در زمینه درمان و بازتوانی همکاری لازم را انجام دهد که در مراحل اولیه فرار کرده است.

ناجی تصریح کرد: گمان ما این است که ممکن است پیامی که در فضای مجازی منتشر شده با آن زن منطبق شود که البته ظن اولیه ماست و منوط به این است که فردی که خبر را منتشر کرده با ما ارتباط برقرار کند و در این خصوص شفاف‌سازی کند که آیا تصویر واقعی بوده یا کپی و ساختگی است. موارد دیگری نیز وجود دارد که هنوز برای ما مشخص نشده تا به اطلاع مردم برسانیم.


منبع تسنیم

  انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اصفهان آسیب های اعتیاد زنان کارتن خواب زن باردار پلیس فتا اداره کل بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی گفت: ۹۶۰ هزار نفر در دولت قبل تحت پوشش مستمری قرار داشتند که اکنون یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در استاندارد جهانی بین ۸ تا ۱۵ درصد جامعه دارای معلولیت هستند، گفت: در حوزه سالمندی در ۳۴ سال آینده ۳۰ درصد افراد جامعه سالمندان هستند که باید شرایط لازم برای بسته نشدن پنجره زیستی جمعیتی انجام گیرد.

** اقدامات دولت سیزدهم برای معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دولت سیزدهم، قانون حمایت از حقوق معلولان پیگیری شد.

قادری افزود: همچنین برای اولین بار آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه دولتی از مقطع لیسانس تا دکتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیشتر استانداردسازی خودرو برای افراد دارای معلولیت پیش بینی شده بود و لی آئین نامه‌ای تدوین نشده بود که با پیگیری صورت گرفته در دولت برای اولین بار استاندارد خودرو تدوین شد.

** پوشش ۹۵ درصدی اورژانس اجتماعی در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در کشور ۲ اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از پنج هزار نیروی متخصص در این حوزه فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد پوشش در کشور را دارد.

قادری افزود: برای اولین بار بیش از ۲۵۰۰ مرکز مردم پایه در کشور ایجاد شد و بعد از تصویب در هیات دولت می‌توانیم مسیر حرفه‌ای گام دوم انقلاب را در خصوص حلقه‌های میانی و اتصال و ارتباط با مردم را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان