Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:39:02 GMT

سند جامع پدافند غیرعامل در مازندران رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۳۳۶

سند جامع پدافند غیرعامل در مازندران رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بخشی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه همزمان با هفته پدافند غیرعامل طرح جامع پدافند غیرعامل در استان رونمایی می‌شود، مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز و ایران قوی را شعار هفته پدافند غیرعامل یاد کرد.

وی با اظهار اینکه نهاد پدافند غیرعامل در کشور نوپا و نبازمند بلوغ و حمایت بیشتری است، افزود: رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل داری ظرفیت برنامه‌ای است و هرگونه فعالیت در استان باید پیوست پدافندغیرعاملی داشته باشد و در نظام بودجه ریزی باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی با عنوان اینکه بیش از عنوان گیاهان دارویی ارزشمند در استان وجود دارد، گفت: در طرح جامع پدافند استان ۵۰۰ گونه گیاهان دارویی شناسایی شده است.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران با اشاره به تشکیل شورای پدافند غیرعامل در استان گفت: ۸۷ رزمایش و مانور، چهار همایش، پنج مسابقه، هفت بازدید، شش افتتاح پروژه از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.

وی با اظهار اینکه دو نمایشگاه پدافند غیرعامل در استان برگزار می‌شود، یادآور شد: آموزش مجازی برای پدافند غیرعامل را در دستور کار داریم و این آموزش به صورت سراسری از طریق مرکز آموزش سازمان پدافند غیرعامل ارائه می‌شود.

بخشی با بیان اینکه پدافند غیرعامل فاقد بودجه و امکانات لجستیکی است، اجرای پدافند غیرعامل شهرهای ساری، بابل، آمل، تنکابن، مصون سازی نیروگاه نکا، مرغ لاین، دیسپاچینگ شمال و غیره را ازجمله طرح‌ها بیان کرد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه گفت: شبکه اطلاع رسانی قوی در استان ایجاد شده است و در این راستا ارتباط خوبی با رسانه‌های استان داریم.

وی به عدم تخصیص بودجه به شورای اطلاع رسانی استان گفت: با تأمین اعتبار از رسانه‌ها برای بازنشر رویدادها حمایت می‌شود.

کد خبر 5055361

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل عباس زارع ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان پدافند غیرعامل جامع پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است