Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد صبح امروز تعدادی از قبول‌شدگان سال گذشته آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های خراسان شمالی با تجمع برابر استانداری خراسان شمالی نسبت به وضعیت نامشخص خود ابراز اعتراض داشتند.

این افراد که ۵۵ نفر بودند ابطال آزمون عملی و عدم اعلام وضعیت برگزاری مجدد آزمون را علت اعتراض و بلاتکلیفی خود بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید عرب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار کرد: آزمون علمی و عملی استخدامی آتش‌نشانی در مهرماه سال گذشته برگزار و نتیجه قبول‌شدگان این آزمون نیز اعلام‌شده بود.

وی با اشاره به اعلام شکایت برخی از قبول نشدگان آزمون عملی به دیوان عدالت اداری تصریح کرد: این شکایت درباره نحوه و جزییات برگزاری آزمون بود که پس از بررسی‌های دیوان عدالت اداری، نتیجه آزمون عملی ابطال شد و رأی به برگزاری مجدد آزمون صادر شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس ایرادات دیوان عدالت اداری، کمیته برگزاری این آزمون با رفع نواقص و مشکلات باید برای برگزاری آزمون عملی از ستاد استانی کرونا مجوز لازم را دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ نفر قبول‌شده آزمون علمی می‌توانند در آزمون عملی شرکت کنند و پیش‌بینی می‌شود این مرحله از آزمون طی حداکثر ۱۰ روز آینده با فراهم شدن مقدمات آزمون، این مرحله از استخدام آتش‌نشانان موردنیاز استان اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی آزمون آتش نشانی روزه خراسان شمالی آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه جوانی جمعیت ویژه خواهران و برادران به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت حضوری برگزاری می‌شود صالح قاسمی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ الی ۱۸ است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6096916 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد