Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی رجبی ، مدیر کل ارزیابی و تعالی خدمات درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در آیین  تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: ۵۳ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه بهر مند می‌شوند.

او افزود: در راستای افزایش خدمات رسانی به بیماران امسال ۵۵۱ تخت به بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور اضافه می‌شود و بر اساس تفاهم نامه همکاری با وزارت بهداشت،  ۶۹ شهر از سراسر کشور از سوی تامین اجتماعی برای خدمات بیشتر به بیمه شدگان این سازمان تجهیز می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ارزیابی و تعالی خدمات درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۶ میلیون از بیمه شدگان تامین اجتماعی در روستاها ساکن هستند که می‌توانند از مزایای مراکز بهداشت روستا در آینده نزدیک به صورت رایگان بهره مند شوند.

رجبی، همچنین از تجهیز بیمارستان‌های بالای ۳۲ تخت تامین اجتماعی در کشور به سی تی اسکن خبر داد و افزود: تا پایان سال این بیمارستان ها به سی تی اسکن مجهز می‌شود.

علی حسین نژاد، مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان هم در این مراسم گفت: ۴۳۰ هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که به همراه افراد تحت تکفل به یک میلیون ۲۵۰ هزار نفر می‌رسد که ۵۵ درصد افراد استان را شامل می‌شوند.

او  افزود: ۱۳۸ هزار نفرمستمری بگیر در گیلان ماهیانه ۳۶۰ میلیارد تومان مستمری دریافت از تامین اجتماعی دریافت می‌کنند

در پایان این مراسم رضا قنبر پور مقدم به عنوان سرپرست درمان تامین اجتماعی گیلان منصوب و از زحمات  ۱۲ ساله محمد حسین شهدی نژاد قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی تودیع و معارفه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان