Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:59:25 GMT

تجمع هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۵۴۹

جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و هواداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی کرده، ناراحت بودند. ناطقان: تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان و ساختمان این باشگاه به مشکلات اخیر این تیم اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با حواشی مختلفی مانند انتشار فایل‌های صوتی و تصویری مهدی رسول‌پناه، جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری، استعفای علی رغبتی از عضویت در هیأت مدیره، ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی از صحبت‌های سرپرست مستعفی و در نهایت استعفای رسول‌پناه مواجه شد.

* به همین دلیل تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز ابتدا مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و لحظاتی بعد به مقابل ساختمان این باشگاه رفتند تا اعتراض خود را درباره حواشی اخیر اعلام کنند.

* حدود 50 نفر از هواداران مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند اما با توجه به اینکه هیچ یک از مدیران در داخل ساختمان حضور نداشتند، جوابی برای این اعتراض‌ها دریافت نکردند.

*جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و هواداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی کرده، ناراحت بودند.

* پیوستن محمد نادری به استقلال هم از دیگر مسائلی بود که سبب انتقاد هواداران شد.

* حدود 40 دقیقه پس از تجمع هواداران نیروی انتظامی آنها را متفرق کرد. تعدادی از تجمع‌کنندگان به سمت ورزشگاه شهید کاظمی رفتند تا در محل تمرین پرسپولیس گلایه‌های خود را به بازیکنان، مدیر و کادر فنی اعلام کنند. منبع: عصر ایران برچسب ها: تجمع ، هواداران ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تجمع هواداران پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!

اوستون اورونوف اولین گل پرسپولیس برابر آلومینیوم را ثبت کرد.

طرفداری | یکی از کارشناسان داوری اعتقاد دارد گل اول پرسپولیس به آلومینیوم اراک سالم نبوده است.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفته است و سرخ‌ها با نتیجه دو بر صفر جلو هستند.

گل اول پرسپولیس از سوی اوستون اورونوف به ثمر رسید و کادرفنی آلومینیوم اراک به این گل اعتراض داشت.

نوذر رودنیل در گفتگویی تاکید کرد:

اعتراض اعضای تیم آلومینیوم درست بود چون اوستون اورونوف مرتکب خطا شد و بعد از آنکه با خطا کردن صاحب توپ شد، استارت زد و توانست گلزنی کند. داور وسط دچار اشتباه تأثیرگذار شد و گل پرسپولیس سالم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم