Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ‫شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مرحله هفتم و هشتم از رزمایش کمک‌های مومنانه، اقدام به توزیع 1400 بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار زیر پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرهای لالی و هفتکل کرد. ‬
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این بسته‌ها با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه و میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در مرحله بعدی این رزمایش، بسته‌های نوشت‌افزار تهیه شده میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان اندیکا توزیع شود.
در مرحله پیشین از اجرای رزمایش مومنانه ازسوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تعداد 700 بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان توزیع شده بود.
پیش از این و در سال‌های 1396 تا 1398 نیز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تعداد 9 هزار و 200 بسته نوشت‌افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا میان دانش‌آموزان توزیع کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان میان دانش آموزان کم نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال دانش خودروسازی

نشست دوجانبه میان هیئت‌های طالبان در کابل و آستانه به رهبری وزیر صنعت و تجارت این گروه و معاون نخست وزیر قزاقستان برگزار شد.

در این نشست بر روی سرمایه‌گذاری مشترک در بخش‌ کارخانه‌های خودروسازی در افغانستان بحث و گفتگو شد.

همچنین، دو طرف روی استخراج معادن، صنعت ماشین‌آلات، تعرفه ترجیحی برای کالاهای افغان، فراهم‌آوری تسهیلات ترانزیتی، روابط بانکی، برگزاری نشست سه‌جانبه ترانزیتی میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان، انتقال سیستم اسمارت بریج[حکومت‌داری الکترونیک] قزاقستان به افغانستان، تبادل‌نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی