Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: دشمنان تمام توان خود را برای توقف تولید به کار بسته اند، بحمدالله سازمان اتکا به لحاظ دارا بودن زیر ساخت‌های تولید همواره سهمی از تولید را در اختیار داشته است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امبر حاتمی در مراسم انتصاب مدیر عامل جدید سازمان اتکا با تبریک ماه ربیع الاول و قبولی طاعات و عبادات همه مومنین به درگاه حضرت حق طی سخنانی دو سازمان اتکا و تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح را به سبب نوع مأموریتشان بسیار با اهمیت تلقی کرد و گفت: این دو سازمان به دلیل ارائه خدمت به کارکنان نیرو‌های مسلح، خانواده کارکنان و بازنشستگان و حتی سایر مردم جایگاه حساسی در ساختار سازمانی وزارت دفاع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع تعداد مخاطبین زیاد سازمان اتکا و ساتا و تماس مستقیم این دو سازمان با کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از شاغل و بازنشسته، مردم و شهروندان به خصوص در فروشگاه‌های اتکا را وجه تمایز این دوسازمان با سایر سازمان‌های وزارت دفاع عنوان کرد و افزود: نیرو‌های مسلح، مردم و شهروندان این سازمان‌ها و به ویژه فروشگاه‌های اتکا را نماد و نشانه‌ای از وزارت دفاع قلمداد می‌کنند و انتظار دارند همواره خدماتی در شأن نام و جایگاه وزارت دفاع را دریافت کنند.   حاتمی ۶۰۰ فروشگاه اتکا در سطح کشور را مرکزی برای ارتباط مستقیم با نیرو‌های مسلح و سایر مردم عنوان کرد و گفت: شهروندان و نیرو‌های مسلح، اتکا را از لحاظ نحوه برخورد کارکنان فروشگاه‌ها، قیمت، کیفیت، صداقت و. قضاوت می‌کنند و بنابراین اساس این موضوع وظیفه ما دست اندرکاران سازمان اتکا را دو چندان می‌کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه سازمان اتکا با هدف کسب سود و انتفاع مادی تأسیس نشده است تأکید کرد: مخاطبین اتکا و بویژه نیرو‌های مسلح اعم از شاغلین، بازنشستگان، ایثارگران و جانبازان به عنوان کارفرما، باید حس کنند، ببینند و یقین پیدا کنند که این سازمان برای خدمت به آنهاست.   امروز در وضعیت خاصی به لحاظ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تمام توان خود را برای توقف تولید به کار بسته اند حاتمی با بیان اینکه امروز در وضعیت خاصی به لحاظ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تمام توان خود را برای توقف تولید به کار بسته اند، تصریح کرد : بحمدالله سازمان اتکا به لحاظ دارا بودن زیر ساخت‌های تولید همواره سهمی از تولید را در اختیار داشته است.   وی ادامه داد: اما امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا، تحریم‌های ظالمانه و افزایش تورم، توقع مردم و مسئولان کشور از وزارت دفاع برای کمک به اقتصاد ملی افزایش یافته است و ما نیز ظرفیت‌های تولید خود را با مدیریت منابع باید افزایش داده تا نه تنها زنجیره امنیت غذایی مردم حفظ شود بلکه بتوانیم کالا‌ها و ملزومات اساسی را نیز تهیه و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

حاتمی اضافه کرد:در همین زمینه تصریح کرد:«اتکا» می‌تواند با ظرفیت‌های فراوان خود در تأمین زنجیره غذایی کشور کمک قابل توجهی را به بخش خصوصی و دولتی بنماید. وزیر دفاع با بیان اینکه در همه ابعاد دفاعی بار‌ها و بار‌ها ثابت کرده ایم که می‌توانیم تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرده و با خود اتکایی و خود کفایی در همه زمینه‌ها دستاورد‌های چشمگیری داشته ایم گفت: ظرفیت دفاتر طراحی، دفاتر توسعه فناوری و دفاتر ساخت وزارت دفاع برای تولید کالا‌های اساسی مردم باید مورد توجه و استفاده اتکا قرار گیرد.

امیر حاتمی در پایان اهتمام در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا از طریق تکریم مخاطبان وارتقای سطح رضایت مندی مشتریان، مدیریت انقلابی و جهادی، افزایش صادرات، ارتقای منزلت اجتماعی نیرو‌های مسلح، ارائه خدمات طرح حکمت به نیروی مسلح سرافراز، ارتقای کیفیت تولید و افزایش سرانه خدمات معیشتی، توسعه فروشگاه‌های مجازی، تولید لوازم خانگی و انضباط مالی در فرایند‌های صادرات و واردات را از مدیر عامل جدید خواستار شد. وزیر دفاع تأکید کرد: یکی از اولویت‌ها و انتظارات ما از سازمان اتکا این است که کارکنان، خانواده ها، همرزمان، ایثارگران و جانبازان و بازنشستگان نیروی مسلح احساس منزلت و تشخص کنند.
طی حکمی از سوی وزیر دفاع سردار حشمتی پور به عنوان مدیر عامل جدید سازمان اتکا منصوب شد.   این مراسم که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و مدیرعاملان سازمان‌های وابسته وزارت دفاع برگزار شد و همچنین با اهدای لوح از سوی وزیر دفاع از زحمات عیسی رضایی مدیرعامل سابق سازمان اتکا تقدیر به عمل آمد.   بیشتر بخوانید: آمادگی کامل ایران برای پاسخ به رفتارهای مذبوحانه دشمن انتهای پیام/ برچسب ها: اتکا وزیر دفاع امیر حاتمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتکا وزیر دفاع امیر حاتمی نیرو های مسلح سازمان اتکا وزارت دفاع فروشگاه ها وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا در همایش «یاد استاد» که صبح امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی شایسته و برجسته بود؛ به نحوی که در حوزه‌های دینی نظیر ندارد؛ علاوه بر این خوش‌فکری، بلندنظری، آینده‌نگری، عمیق بودن در مسائل علمی و قوی بودن در مبانی را می‌توان از دیگر خصوصیات ایشان دانست.

سردار شیرازی افزود: در خصوص استاد مصباح یزدی و مجاهدت‌هایی که از وی قابل ذکر است، می‌توان به کسب دانش، علم و معرفت و نیز پذیرش امر ولایت اشاره کرد؛ به همین دلیل مرکز تربیتی و آموزشی خاصی با رویکرد نو ایجاد کرد و برای اجرایی کردن فرمان ولی فقیه در جهاد تبیین وارد میدان شد و با جوانان حشر و نشر داشت.

رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا با بیان اینکه طرح ولایت استاد مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در دوره‌های طرح ولایت شخصاً حضور پیدا می‌کردند و حضور این استاد برجسته بالاترین اثر را برای جوانان کشورمان داشت؛ بنابراین انسان باید ببیند در هر شرایطی تکلیفش چیست و چه کاری باید انجام دهد.

وی افزود: فرمانده معظم‌کل قوا از سال‌ها قبل امر به ایجاد خودکفایی و تولید در نیرو‌های مسلح داشتند؛ زیرا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تقریباً هیچ تولیدی در حوزه نظامی و دفاعی از خودمان نداشتیم؛ یعنی در حقیقت نگذاشتند که داشته باشیم و از سوی دیگر جوان‌های ما را بر این باور نگاه می‌داشتند که ما این توان خودکفایی و استعداد آن را نداریم و دیگران باید بسازند و تولید کنند تا ما استفاده کنیم؛ در واقع این فرهنگ غالب آن زمان بود.

سردار شیرازی ادامه داد: ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره دفاع مقدس، چون به شدت محتاج یک سری تجهیزات بودیم که آن‌ها را در اختیار نداشتیم، به دنبال ساخت ملزومات مورد نیاز رفتیم و تولید کردیم؛ به شکلی که به واسطه همین خوداتکایی در طول این چند دهه به توانمندی دفاعی دست یافتیم که این توانمندی‌ها در بازدارندگی دفاعی کشور مؤثر هستند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در نیرو‌های مسلح دنبال می‌کنیم، آموزش مدیران در قالب مدرسه حکمرانی است؛ در این مدرسه دوره‌های کوتاه‌مدتی برای تربیت مسئولان برگزار می‌شود و طی آن مسئولان کشوری و لشکری برای آشنایی با مدیریت حکمرانی در دوره‌های پیش‌بینی شده حضور می‌یابند.

سردار شیرازی با تأکید بر اینکه فرمانده معظم کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند، عنوان کرد: اخیراً در سطح نیرو‌های مسلح حرکت خوبی برای معرفی دستاورد‌های دفاعی مانند آنچه در نمایشگاه هوافضای سپاه وجود دارد، آغاز شده است به نحوی که بعضاً علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی، برخی سیاسیون خارجی هم تقاضا دارند تا از نزدیک آنچه را که در این نمایشگاه قرار داده شده است، ببینند که می‌آیند و می‌بینند و وقتی لاشه پهپاد آمریکایی ساقط‌شده توسط پدافند هوایی کشورمان را می‌بینند، درخصوص توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان در زمینه پدافندی سوالاتی را مطرح می‌کنند.

رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا همچنین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق که بر اساس فرمایش فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت، موجب آشکار شدن دست برتر ایران شد. این اقدام، مبارزه نظامی سخت با رژیم صهیونیستی بود؛ لذا به نظر می‌رسد بعد از ضربه نیرو‌های فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی به ارتش رژیم صهیونیستی که اگر تَرکی بر پیکره این رژیم وارد شده بود، عملیات وعده صادق ضربه سنگین‌تری زد و شکافی بزرگ در بدنه آن‌ها ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان