Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-تمرین صبح شنبه سرخپوشان در حالی از ساعت ۱۱ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد که بشار رسن، هافبک عراقی تیم بعد از گذراندن مرخصی خود و بازگشت به ایران از امروز در تمرینات حاضر شده است.

بشار رسن وینگر پرسپولیس از امروز در تمرینات این تیم حاضر شد. این بازیکن به تازگی قصد جدایی از پرسپولیس و حضور در یک تیم قطری را داشت که با مخالفت کادر فنی و مدیران باشگاه مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بشار رسن برای بازگشت خود به تهران و حضور در تمرینات یک شرط بزرگ گذاشته است: «بعد از سوت پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس می‌وم!»

هافبک عراقی که از باشگاه پرسپولیس مرخصی گرفت تا برای شرکت در مراسم سالگرد در گذشت مادرش به عراق سفر کند برای بازگشت خود شرط گذاشت! البته این بازیکن طبق بند قراردادش می‌تواند در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند اما به مسئولان تیم قول داد تا بازی فینال در خدمت این تیم باشد و سپس جدا شود. بشار رسن البته تلاش زیادی کرد در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا شود اما با مخالفت شدید کادرفنی و مدیریت این تیم مواجه و موقتاً در تیم ماندگار شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05، دو تیم آیندهوون و میلان در هلند به مصاف هم رفتند. در حالی که دیدار رفت دو تیم با برتری 2-0 میلان به پایان رسیده بود، این بازی با برتری 3-1 آیندهوون خاتمه یافت اما شاگردان کارلو آنچلوتی به دلیل گل زده در خانه حریف، به فینال استانبول راه یافتند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!