Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بختیار علم‌بیگی در مورد تغییرات نرخ محصولات شوینده‌ها، اظهار داشت: با توجه به گران شدن ارز و مواد اولیه پتروشیمی‌ها، شرکت‌ها قادر به تولید با قیمت سابق نبودند، در نتیجه برای خالی نشدن بازار از محصول و جلوگیری از هرج و مرج که هر کسی یک قیمتی ندهد، با افزایش قیمت محصولات شوینده موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن صنایع شوینده با بیان اینکه درخواست شرکت‌های شوینده افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی قیمت بود، افزود: با رعایت تمام ضوابط قیمت گذاری، قیمت ۶ محصول شوینده و بهداشتی شامل پودر ماشین لباسشویی، صابون، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، خمیردندان و شیشه پاک‌کن ۴۰ درصد افزایش یافت و در مورد بقیه مواد شوینده و بهداشتی نیز افزایش قیمت ۳۰ درصدی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت هنوز اعمال نشده است اما از حدود ۸ تا ۱۰ روز دیگر قیمت‌های جدید اعمال خواهد شد.

علم بیگی گفت: مواد اولیه ما مواد اولیه پتروشیمی‌ها بوده و وابسته به دولت است و مقداری هم وارداتی است که البته به ما تحمیل شده است.

پربیننده ترین گل‌فروشی‌ها پرپر شدند برنامه جدید ایران برای تهاتر نفت با کالا/ در نیمه دوم سال تجارت خارجی افزایش می‌یابد نرخ واقعی هر کیلو مرغ چند؟ احتمال فاسدشدن ۲۰۰هزار تن برنج وارداتی در گمرکات کارگر پول خرید روزانه ماسک را ندارد!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی مواد شوینده قیمت مواد شوینده شوینده ها قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند