Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای محرومیت یک ساله علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون را تایید کرد. به این ترتیب قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر فوتسال در حالی فصل جدید را آغاز می‌کند که سرمربی خود را در اختیار نخواهد داشت.

علیرضا افضل در گفت و گو با خبرنگار مهر، تاکید کرد که در این محرومیت دست‌های پشت پرده دخیل بوده و بعضی‌ها به هدف شان برای دور کردن او از فوتسال رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضل با بیان اینکه می‌تواند مس را در مسابقات از روی سکوها هدایت کند، انتخاب سرمربی جدید برای این تیم را حق مسئولان باشگاه مس دانست.

مشروح گفتگوی سرمربی محروم مس در ادامه می‌آید:

* خبرگزاری مهر- آیا حکم محرومیت یک ساله به شما ابلاغ شده است؟

- علیرضا افضل: از طرف فدراسیون نه اما باشگاه مس حکم را برای من فرستاد. متاسفانه یا خوشبختانه یکسری از دوستان به هدف خودشان رسیدند. کمیته‌های انضباطی و استیناف طبق نظری که دوستان در گزارش خود نوشته بودند رای دادند و ایرادی به آنها نیست. سخت‌ترین، شدیدترین و بدترین رای را برای من صادر کردند. چه کار کردم که این حکم را برایم در نظر گرفتند؟ ظاهراً ناظر، نمایندگان بازی و داور مسابقه یک طومار برای من نوشته بودند. وقتی من در صحنه درگیری‌ها نبودم چه چیزی را گزارش کردند. این آدم‌ها را به وجدان خودشان واگذار می‌کنم.

* در گزارش ناظران و داور مسابقه دقیقاً چه چیزی نوشته شده است؟

- همه این افراد یک چیز مشترک نوشته‌اند و آن، این است که افضل فحاشی و توهین کرده است. این افراد در گزارش خود اعلام کرده‌اند تمام تقصیرها بر عهده من است. به نظرم دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهم چیز بگویم. شاید نمی‌خواهند من در فوتسال باشم و حالا هم به هدف شان رسیده‌اند.

* با محرومیت شما تکلیف سرمربیگری تیم مس چه می‌شود؟

- مس باشگاه بزرگی است و حتی وقتی من سرمربی این تیم نبودم، آنها قهرمان لیگ شده‌اند. این نشان می‌دهد مس کاملاً سازمان دهی شده و هدفمند کار می‌کند و کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. مس دنبال ستاره نیست و چه من باشم و چه نباشم باز هم قهرمان ایران می‌شود.

* آیا همکاری شما باشگاه مس ادامه می‌یابد یا ممکن است مسئولان باشگاه فرد دیگری را به جای شما به عنوان سرمربی انتخاب کنند؟

- بنده می‌توانم تیم را تمرین بدهم و حتی در جریان مسابقات روی سکوها حضور داشته باشم ولی به هر حال هدایت تیم از روی سکو کار سخت‌تری است. تصمیم در این ارتباط بر عهده باشگاه مس است و هر چه شرکت مس و هیات مدیره باشگاه امر کنند می‌پذیرم. تا الان چیزی به من اعلام نشده است.

* شما به صورت همزمان عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان هم هستید. به عنوان مدیر یک باشگاه اگر چنین مشکل مشابهی برای سرمربی تیم تان رخ می‌داد چه تصمیمی می‌گرفتید؛ ادامه همکاری با آن مربی یا انتخاب سرمربی جدید؟

- باشگاه حق دارد هر تصمیمی بگیرد. یک باشگاه هزینه می‌کند که نتیجه بگیرد، اگر خودم مدیر باشگاه بودم مربی دیگری را انتخاب می‌کردم. من به خودم فکر نمی‌کنم بلکه هدف اصلی من موفقیت باشگاه است. اگر مس مربی جدیدی بیاورد کار بدی نکرده است.

* شما در میان صحبت‌هایتان به دست‌های پشت پرده اشاره کردید، منظورتان از دست‌های پشت پرده چه کسانی است؟

- نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. همه چیز دست به دست هم داد تا مرا محروم کنند. کسانی که این گزارش‌ها را علیه من رد کردند از یک جا «خط» گرفتند. زمانی که بعد از پایان بازی به سمت رختکن می‌رفتم کار خاصی نکردم. به سرمربی تیم گیتی پسند (حمید بی غم) گفتم که اگر ادعایش حقیقت نداشته باشد او را به خدا و خودش واگذار می‌کنم.

* در کمیته استیناف چه دفاعیاتی انجام دادید؟

- تمام حرف‌هایی که بعد از بازی زده بودم را در کمیته استیناف گفتم. عامل اصلی درگیری‌ها تیم حریف بود. به مربی این تیم گفتم یک مقدار معرفت داشته باش که همین جمله را به کمیته استیناف منتقل کردم. متاسفانه سرمربی گیتی پسند حاشیه سازی کرد. فوق العاده ناراحتم که او ۱۰ سال کمک من بود و برایش خیلی «مایه» گذاشتم. او خودش باعث و بانی تمام درگیری‌ها بود.

* آیا ممکن است برای اعتراض به رای فدراسیون فوتبال به مراجع بالاتر از جمله دادگاه عالی ورزش شکایت کنید؟

- من صادقانه در کمیته استیناف از خودم دفاع کردم ولی رای بر اساس گفته‌ها و شنیده‌های دیگران نوشته می‌شود و فایده‌ای ندارد. من تصمیمی برای شکایت به دادگاه عالی ورزش ندارم ولی باشگاه مس اگر دوست داشت می‌تواند به این دادگاه شکایت کند. برایم عجیب است نه تنها من بلکه سایر دستیاران و تعدادی از بازیکنان را هم محروم کردند و حتی در جریمه‌های مالی یک ریال تخفیف ندادند. بدترین و شدیدترین رای فوتسال و فوتبال را برای من صادر کردند و کمیته استیناف یک روز هم محرومیتش را کاهش نداد. در حالی که بازیکن تیم گیتی پسند بعد از بازی حتی مامور حراست را کتک زد اما یک جلسه هم محروم نشد.

کد خبر 5055425 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حمید بی غم علیرضا افضل فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن شجاع خلیل زاده هندبال ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یحیی گل محمدی دست های پشت پرده کمیته استیناف برای من باشگاه مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد

آفتاب‌‌نیوز :

 کمیته انضباطی رای خود را درمورد یکی از هواداران باشگاه سپاهان به شرح زیر صادر کرد:

"درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود. "

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد