Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: هزینه برنامه آنلاین برعهده ورزش و جوانان است اما با توجه به کمبود اعتبارات نمی‌توان ورزش آنلاین ناشنوایان را راه‌اندازی کرد. - اخبار استانها -

معصومه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان ورزش‌ پرتجمع‌، اظهار داشت: امکان پرداختن به ورزش ناشنوایان به صورت آنلاین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم وجود هزینه مکفی برای ورزش ناشنوایان، افزود: با توجه به وضعیت جسمی ناشنوایان، ورزش آنلاین این گروه از ورزشکاران نیاز به برنامه‌ خاصی دارد.

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان چهارمحال و بختیاری، عنوان داشت: هزینه برنامه آنلاین برعهده ورزش و جوانان است اما با توجه به کمبود اعتبارات نمی‌توان ورزش آنلاین ناشنوایان را راه‌اندازی کرد و ناشنوایان نیز وضعیت اقتصادی مطلوبی برای پرداخت هزینه ندارند.

وی با اشاره به خصوصی شدن سالن‌های ورزشی خاطرنشان کرد: برای استفاده از سالن‌های ورزش و جوانان استان باید خرید خدمات انجام دهیم که توان آن را نداریم.

حضور داودی در نشست مجازی کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیهملی‌پوشان شطرنج ناشنوا از رسیدن به مدال جهانی بازماندندمسابقات مجازی تکنیک‌های حرکتی کاراته ناشنوایان برگزار شد

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان، عدم توجه ورزش و جوانان استان به استعدادهای ورزشی ناشنوایان را یکی از عوامل مهم در کاهش رشد این بخش دانست و گفت: در سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه با جمعیت هلال‌احمر موفق به استفاده از سالن این جمعیت شدیم.

محمدی با بیان اینکه 79 ورزشکار سازمان یافته در هیات ورزشی ناشنوایان استان فعالیت دارند، اضافه کرد: از این مجموع 57 نفر آقا و 22 نفر بانوان هستند.

وی تصریح کرد: رشته‌های فعال ورزش ناشنوایان در سال گذشته دوومیدانی، تنیس‌روی میز، فوتبال، فوتسال، تیراندازی با تفنگ‌ بادی، کشتی و والیبال بود که با شیوع ویروس کووید 19 همه رشته‌ها تعطیل شد.

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان با اشاره به چالش‌های ورزش قهرمانی، بیان داشت:در سال گذشته 10 قهرمان ورزشی ناشنوا در رشته‌های دوومیدانی، تیراندازی و کشتی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه ناشنوایان استعداد چشمگیری در ورزش دارند، تشریح کرد: علیرضا عالیپور در رشته دوومیدانی و مهدی علی‌دادی و حسین حسینی در کشتی مقام‌ اول را به خود اختصاص دادند.

محمدی ادامه داد: میلاد نوریان در مقام اول تیراندازی با تفنگ بادی، پوریا صالحی و احمدرضا شبانیان در سکوی دوم دوومیدانی، الهه گل‌محمدی و مائده نجفی در رشته دوومیدانی بانوان از ورزشکاران قهرمان ناشنوای چهارمحال و بختیاری هستند.

وی، توجه به ورزش در بخش ناشنوایان را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: رشد و شکوفایی ورزشکاران در گرو توجه همه‌جانبه و اختصاص اعتبارات است.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیات ورزشی ناشنوایان استان چهارمحال و بختیاری ورزش و جوانان ورزش ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری