Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در آیین شکل گیری و آغاز رسمی فعالیت ستاد برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2023 چین اظهار امیدواری کرد که این کشور یکی از موفق‌ترین ادوار این رقابت‌ها را برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وی با بیان این موضوع اظهار داشت: من از قدرت و توانایی چین برای برگزاری یک تورنمنت فوق العاده در سال 2023 اطمینان دارم و امیدوارم این اتفاق بزرگ با حمایت و همکاری همه جانبه AFC به بهترین شکل رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:جا دارد از تمامی بخش‌های مرتبط به دلیل اقدامات ارزشمندی که انجام داده‌اند تشکر کنم و امیدوارم شاید برگزاری یک دوره استثنایی از مسابقات جام ملت‌های آسیا در چین باشیم. 10 شهر مدرن و مجهز فوق‌العاده در بخش‌های مختلف کشور چین آماده میزبانی از این بازی‌ها هستند و هر کدام از یک ورزشگاه پیشرفته و فوق‌العاده بهره می‌برند که می‌تواند تصویر زیبایی را از مهمترین رویداد فوتبال آسیا به نمایش بگذارد. این نشان‌دهنده قدرت و توانمندی کشور چین برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است.

رئیس AFC اضافه کرد: من هم مثل آقای جی رئیس فدراسیون فوتبال چین باور دارم که این کشور در سال‌های آتی می‌تواند به یکی از قدرت‌های تاثیرگذار در فوتبال جهان مبدل شود و برگزاری رویداد مهمی مثل جام ملت‌ها در این اتفاق موثر خواهد بود. کنفدراسیون در این مسیر با تمام توان به شما کمک می‌کند و اطمینان داریم که یک دوره فوق العاده از جام ملت‌ها در اینجا برگزار خواهد شد. به همه شما برای تشکیل کمیته محلی برگزاری مسابقات تبریک می‌‌گویم و برای تک تک اعضاء آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است جام ملت‌های 2023 دومین دوره از این رقابت‌ها به شمار می‌رود که با حضور 24 تیم و در 6 گروه برگزار خواهد شد. این برای دومین بار است که چین میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد در حالی که این کشور در سال 2004 برای نخستین بار میزبان رقابت‌ها بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی شیخ سلمان کنفدراسیون فوتبال آسیا تابناک ورزشی جام ملت های آسیا علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸