Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:36:49 GMT

۱۹۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۰۳۸

۱۹۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، گفت: ۱۹۲ شهرستان کشور در وضعیت قرمز و ۷۹ شهرستان در وضعیت هشدار بیماری قرار دارند و از میان شهرستان‌های وضعیت قرمز، تعداد ۴۳ شهرستان در وضعیت بسیار حاد و خطرناک‌تر بیماری قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی، شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام، شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، شهرستان ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد از جمله شهرستان‌های با بیشترین بروز بیماری در کشور هستند که بر اساس کمیته اجتماعی، امنیتی انتظامی ستاد مقابله با کرونا از روز دوشنبه هفته جاری محدودیت شدید و تعطیلی در مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار به مدت یک هفته در شهرستان‌های یاد شده اعمال می‌شود که در صورت لزوم در هفته آینده تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مدیریت ویروس و جلوگیری از شیوع آن بحثی فرا دستگاهی است، اظهار کرد: این امر نیازمند تلاش و همکاری همه‌جانبه کلیه دستگاه‌ها و بخش‌های حاکمیتی کشور با مجموعه وزارت بهداشت است که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 5055473

منبع: مهر

کلیدواژه: سیما سادات لاری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی آمار کرونا سیما سادات لاری کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو سلامت زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران علیرضا زالی تغذیه سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

به گزارش همشهری آنلاین زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: در روزهای اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است.

????برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی ‌هستند.

کد خبر 847160 برچسب‌ها خبر مهم ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان