Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: زمین لازم برای ساخت ١١۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان به متقاضیان واگذار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا فلاحی روز شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: سهمیه بنیاد مسکن استان سمنان در طرح اقدام ملی مسکن  تعداد ٢ هزار و ۶۹۰ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ٣٨ پلاک به ١١۴ نفر از متقاضیان مسکن در شهر دامغان به منظور ساخت و ساز به روش گروه های سه نفره تخصیص داده شد و هر سه نفر یک قطعه زمین دریافت کردند تا پس از اخذ پروانه ساختمانی نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: تعداد ۴٢۶ واحد مسکونی به صورت مستقیم توسط بنیاد مسکن استان احداث و تحویل متقاضیان می‌شود و عملیات ساخت و ساز تعدادی از طرح‌های تعریف شده نیز توسط شرکت های انبوه ساز انجام می‌شود.

فلاحی اظهار داشت: در حال حاضر در شاهرود سه پروژه در نظر گرفته شده که عملیات ساخت پروژه ٩۶ واحدی شروع شده و دارای ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و ۲ پروژه دیگر در حال اخذ پروانه ساخت است.

وی افزود: در شهر سمنان نیز ۵ پروژه تعریف شده که کار طراحی آن توسط بنیاد مسکن انجام شده و در مرحله دریافت پروانه ساخت است.

استان سمنان ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد و  وسعت آن۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور