Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@00:28:16 GMT

شاخص بورس در اولین روز هفته چقدر ریخت؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۵۶۸

شاخص بورس در اولین روز هفته چقدر ریخت؟


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه ۳میلیارد و ۲۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۴۹۰میلیارد تومان در ۳۵۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۸هزار و ۳۰۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۷۴هزار و ۴۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های آهنگری تراکتورسازی ایران، کاشی و سرامیک حافظ و معدنی دماوند با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص بورس 38 هزار واحد دیگر افت کرد

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۰۱۸واحد، کل (هم‌وزن) ۴۷۶۲واحد، قیمت (هم‌وزن) ۴۷۶۲واحد، آزاد شناور ۳۱۱۹واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۳۵۳۴۸و ۴۸۸۱۴واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۰۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۵۵۹میلیارد تومان در ۲۲۹هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۹۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۷۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگراس شد و در مقابل شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و بیمه معلم بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی شاخص بورس ریزش بورس بازار سهام علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۱.۳۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۷۴۶.۶۹۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۹,۹۱۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۸۵.۴۴۷ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۳۵,۴۸۲.۴۳۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750631

دیگر خبرها

  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، 12 هزار افت کرد
  • بورس قرمز ماند | افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت؛ افت ۷۶۴۹ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • ریزش بورس ادامه دار شد؛ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس