Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین احمدپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان‌بندی استفاده دوچرخه سواران از پیست نیز طی هفته جاری اطلاع‌رسانی خواهدشد.

وی اضافه کرد: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده در خصوص ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و استعدادیابی از بین علاقه مندان به این رشته و رفع موانع دوچرخه‌سواری ورزشکاران ارومیه‌ای به ویژه بانوان دوچرخه‌سوار، این تصمیم اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی در راستای اجرای طرح «سفیران سلامت» از مردادماه امسال برنامه‌های فرهنگی خود را آغاز کرده است که بانوان دوچرخه‌سوار نیز از این طرح استقبال کرده‌اند.

امیرحسین احمدپور سه‌شنبه هفته گذشته به‌عنوان رییس هیات دوچرخه سواری ارومیه انتخاب شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی فدراسیون دوچرخه سواری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فدراسیون دوچرخه سواری ارومیه آذربایجان غربی فدراسیون دوچرخه سواری ارومیه اخبار کنکور دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه