Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارشاد استان مرکزی گفت: هیئت‌مدیره خانه هنرمندان استان مرکزی باید درباره فعالیت‌های مربوط به این مجموعه تصمیم‌گیری کند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عباس دانشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از اراک، با اشاره به وضعیت خانه هنرمندان اظهار داشت: کسانی که خانه هنرمندان را در گذشته پیگیری می‌کردند تلاش‌هایی انجام دادند و پیگیری کارهای ثبتی را در آن سال‌ها برعهده داشتند؛ افراد دیگری در چند ماه گذشته رایزنی‌هایی کردند اما هنوز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواستی برای ثبت و مراحل اجرایی خانه هنرمندان دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه مهم است این است که یک ظرفیتی به ظرفیت فرهنگی هنری استان اضافه شود و تلاش‌های بیشتری در حوزه فرهنگ و هنر تحقق یابد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با این روند موافق است و کمک می‌کند.

واکنش خانه هنرمندان استان مرکزی به ایجاد "خانه بدلی"/ برخی جریانات غیرقانونی از نام این مجموعه استفاده کرده‌اند اختصاصی| راه‌اندازی خانه‌ای به نام "هنرمندان" در استان مرکزی/ اصل ماجرا چیست؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: بین مجموعه‌ای که در گذشته تلاش کردند و کسانی که اکنون پیگیری می‌کنند هماهنگی قابل تحقق است و مایل هستیم در یک روند متکی به آرای هنرمندان استان مرکزی خانه هنرمندان شکل بگیرد؛ در این صورت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از روند آن حمایت می‌کند.

دانشی تصریح کرد: خانه هنرمندان در سال 89 ثبت شده و همه تلاشگران در این زمینه زحمت کشیدند؛ بنابراین جمع بین دو مجموعه ممکن است اما در نهایت این افراد به عنوان هیئت موسس هستند و  هر مجموعه‌ای یک روند انتخاب هیئت امنا و هیئت مدیره دارد که برابر ضوابط و قوانین انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراهی با مجموعه‌هایی است که فعالیت فرهنگی و هنری داشته باشند و ظرفیت جدیدی در بخش دولتی و خصوصی ایجاد کنند که این روند مورد حمایت بوده اما مهم این است که اقدامات در چهارچوب قوانین و مقررات انجام و با توجه به نظرات هنرمندان تشکیل شود و بتواند همراهی هنرمندان رشته‌های مختلف به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هنرمندان استان مرکزی خانه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ خانه هنرمندان ایران از به‌صورت هفتگی میزبان اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در لابی طبقه همکف خواهد بود.

این مکان از سه‌شنبه با سلسله برنامه‌های اجرای موسیقی زنده و محیطی که «دلکوک» نام دارد، میزبان دانشجویان، استادان، دست‌اندرکاران، نوازندگان، آهنگسازان و فعالان عرصه موسیقی در قالب‌های اجرایی؛ تجربی، کلاسیک، تک‌نوازی، دو نوازی، سه‌نوازی، گروهی، تلفیقی، ترکیبی، اقوام، بینارشته‌ای و ... خواهد بود.

تماشای اجرای آثار در ساعت‌های اعلامی هر برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6095592 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره