Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شش مرحله بیش از یک هزار بسته معیشتی در بابلسر توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، رزمایش بزرگ کمک مومنانه فرصت بسیار ارزشمندی برای کمک به همنوعان و نیازمندان متاثر از شیوع ویروس کرونا فراهم کرد به طوری که با اعلام آغاز این رزمایش توسط مقام معظم رهبری جلوه‌ای از شکوه و همدلی مردم برای کمک به نیازمندان و محرومان رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در واقع مرهمی شد بر دل‌های زخم‌خورده نیازمندان و محرومان که در روزگار سخت شیوع این ویروس کسب و کار خود را از دست دادند و امیدی برای خانواده‌هایی شد که در این دوران شرمنده فرزندان خود شدند.

همان‌طور که مردم ایران در دوران سخت کشور هنگام وقوع سیل، زلزله در کنار یکدیگر بودند و هر کس با تمام توان و امکاناتی که داشت وارد میدان شد و خالصانه به همنوعان آسیب دیده در منطقه کمک کردند، در این دوران شیوع ویروس منحوس کرونا هم مردم بار دیگر در این رزمایش با تمام توان وارد صحنه شدند و بار دیگر برگی زرین در تاریخ کشور رقم زدند.

در استان مازندران و شهرستان بابلسر نیز این رزمایش با حضور اقشار مختلف مردمی، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌های استان در شش مرحله اجرا شد و تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی توزیع شد، مردم انقلابی و ولایتمدار بابلسر برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و با تمام توان در این رزمایش همکاری می‌کنند.

650 میلیارد ریال تاکنون کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است4 هزار بسته غذایی در مرحله دوم کمک مومنانه جمعیت هلال احمر استان فارس توزیع می‌شودرزمایش بزرگ کمک مومنانه در مازندران به روایت تصویر

محمد طلوعی، رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در مورد رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب که امر فرمودند رزمایش گسترده و مومنانه در سطح کشور انجام گیرد و عده ای هستند که در این شرایط زندگی آنان به سختی اداره می‌شود، تکلیف شرعی بر ما است و امر ولایت است که ما بتوانیم به مردم کمک کنیم، گفت: مرحله ششم رزمایش، همدلی و کمک مومنانه بسته‌های معیشتی توسط مجمع خیرین  محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و سپاه بابلسر با همکاری همدلی و کمک مومنانه مردم بابلسر تهیه و جهت توزیع بین نیازمندان به پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات تحویل داده شده است تا با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف مجمع خیران، شناسایی و حمایت جدی از محرومانی است که در زندگی روزمره  آنان در طول سال با مشکل روبرو هستند، خاطرنشان کرد: از اسفند  سال 98 تاکنون به  بیش از بیست هزار خانوار کمک بسته معیشتی اهدا شد.

رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بابلسر با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی باید کار انقلابی انجام شود که این موضوع با بهره‌گیری از ظرفیت همه مردم، بزرگان، خیران و بسیجیان محقق می شود و هر زمان دست مردم بالای سر ما باشد ما قدرتمند هستیم و سیاست ما خدمت به مردم است، افزود: این کار به‌صورت کارت هدیه تا پایان سال99 ادامه خواهد داشت.

گزارش از هومن رمضانیان

انتهای پیام/686/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی